واکنش زاهدی به ماجرای پیراهن رونالدو؛ افشای مکالمه مهاجم پرسپولیس با کریس
09 آبان 1402 - 7:38
شناسه : 67595
2

ورزش سه نوشت: شهاب زاهدی به شایعه درخواست پیراهن کریستیانو رونالدو در پایان دیدار پرسپولیس و النصر واکنش نشان داد.

پ
پ

پس از سوت پایان دیدار پرسپولیس و النصر که با شکست سرخپوشان همراه بود، دوربین‌های تلویزیونی تصاویری از شهاب زاهدی در کنار کریستیانو رونالدو را ثبت کردند که در آن مهاجم سرخپوشان در حال صحبت با فوق ستاره پرتغالی النصر بود.

پخش این صحنه باعث ایجاد این شایعه شد که زاهدی به دنبال دریافت پیراهن کریستیانو رونالدو بود که این موضوع با توجه به عملکرد ضعیف زاهدی در آن مسابقه، واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت و تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس به انتقاد از این بازیکن پرداختند.

شهاب زاهدی در برنامه فوتبال برتر درباره جو عجیب این مسابقه گفت: اصلا فکر می‌کنم دیگر تنها چیزی که مهم نبود، فوتبال بود. جریان بازی هم زیاد خوب پیش نرفت و ما یک بازی را در لیگ قهرمانان از دست دادیم اما ادامه می‌دهیم.

مهاجم پرسپولیس درباره صحبت‌هایی که با رونالدو داشت، توضیح داد: شما حتی اگر به بادی لنگویج من و صحبت‌ها دقت کنید، متوجه می‌شوید که من کاملا درباره آن صحنه‌ای که میلاد سرلک پای رونالدو را زد و باعث شد کارت زرد دوم را بگیرد، صحبت می‌کنم.

او تاکید کرد: به نظر من آن صحنه اگر خطا هم بود، اصلا کارت نداشت اما زمانی که بین دو نیمه از زمین بیرون می‌رفتیم، رونالدو به داور گفت که اینها فقط مچ من را می‌زنند و این موضوع روی داور تاثیر گذاشت. جایی که ما ده نفره شدیم، کار سخت شد. تنها چیزی که درباره آن صحبت نشد، پیراهن بود.

زاهدی درباره موقعیتی در این بازی از دست داد، گفت: در آن صحنه پاس دادم، چون محمد صدایم کرد و با صدا بازی کردم و پا دادم. زاویه هم خیلی بسته شد. آن صحنه خیلی با گلی که النصر زد، مقایسه شد اما کلا شرایط موقعیتی که من داشتم، با گل النصر متفاوت بود. مقداری برایم عجیب بود اما اشکال ندارد.

۲۵۷ ۲۵۱

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.