سال‌هاست منتظریم «مترو» به قزوین برسد
18 آبان 1402 - 12:05
شناسه : 68506
3
نماینده استان قزوین در شورای عالی استانها با بیان اینکه سالیان سال است منتظر هستیم مترو به قزوین برسد، گفت: اما مترو در هشتگرد متوقف شده است و چند سال باید در این زمینه مطالبه‌گری کنیم؟
منبع : ایسنا
پ
پ

هادی خمسه نماینده استان قزوین در شورای عالی استان‌ها در نطق پیش از دستور خود در بیست و دومین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها با اشاره به مشکلات استان قزوین، گفت: بارها از مشکلات گفته‌ایم اما دریغ از حل مشکلات و توجه به آن. انتظار داریم این مشکلات در دستور کار قرار گیرد و با دستان پر مهر مسئولان، حل شود.

وی خطاب به وزیر ورزش ادامه داد: جناب وزیر ورزش از اقدامات شما تشکر می‌کنیم اما ورزش تعطیل‌پذیر نیست. در شهرهای کوچک فضای ورزشی مناسب نداریم، سرانه ورزشی بسیار کم و پاسخگوی مردم نیست. از وزیر ورزش دعوت می‌کنم به استان قزوین بیایند و مشکلات را از نزدیک ببینند. ما، در قزوین قهرمانان بسیاری داریم، تیم شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر فوتبال حضور دارد اما تقاضا داریم به  مقوله ورزش قزوین، اهمیت بیشتری داده شود.

وی تاکید کرد: قزوین، استان گردشگری و بیشترین آثار باستانی ثبت شده کشور را دارد ولی مورد توجه و معرفی قرار نگرفته است، مسئولان، قابلیت‌های استان قزوین را مورد بررسی قرار بدهند و کمک کنند قزوین به جایگاه واقعی خود برسد.جاده بویین زهرا، ۱۵ سال در حال تعریض است، اما قرار نیست عملیات این جاده مرگ به پایان برسد. ما چه زمانی راه مناسب به تهران خواهیم داشت؟ راه‌های روستایی استان، مشکل دارند و اکثر آن‌ها علائم راهنمایی و رانندگی ندارند.

خمسه خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشاورزان ما حال خوبی ندارند، محصولات جالیزی ما قیمت پایینی دارند، محصولات کشاورزی با قیمت پایین به فروش می‌رسد و سود اصلی را دلالان می‌برند و از دولت می‌خواهم با تسهیلات و کمک دست آن‌ها را بگیرید.

وی تاکید کرد: انتظار داریم دولت نگاه ویژه‌ای به استان قزوین داشته باشد، سالیان سال است منتظر هستیم مترو به قزوین برسد اما در هشتگرد متوقف شده است. به راستی چند سال باید مطالبه‌گری کنیم؟

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.