وزنه‌برداران قهرمان از سربازی معاف می‌شوند؟
05 آذر 1402 - 7:54
شناسه : 69937
3
یک روز پس از قهرمانی جوانان وزنه‌بردار ایرانی در مسابقات جهانی مکزیک، برخی می‌گویند که چرا خبر معافیت مدال‌آوران اعلام نمی‌شود.
منبع : فارس
پ
پ

برخی رسانه‌های ضدایرانی بعد از انتشار خبر معافیت اعضای تیم والیبال جوانان ایران به واسطه قهرمانی در مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال در بحرین این موضوع را مطرح کردند که چرا قهرمانان وزنه‌برداری جوانان جهان از این معافیت برخوردار نشدند؟

تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران روز جمعه ۳ آذرماه ۱۴۰۲ با کسب ۵ طلا، ۹ نقره و یک برنز قهرمان رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ در مکزیک شد.

علیرضا پورجعفری، کارشناس رسانه می‌گوید این شبکه‌ها با هدف تخریب و تفرقه چنین گزارش‌هایی را منتشر می‌کنند و معافیت یا عدم معافیت دغدغه گزارش این رسانه‌ها نیست. اتهام تبعیض بین ورزشکاران توسط ستادکل درحالی تنها یک روز پس از قهرمانی تعدادی از ورزشکاران توسط رسانه‌های ضدایرانی مطرح شده که خبر معافیت والیبالیست‌ها چندماه بعد از قهرمانی‌شان به صورت رسمی اعلام شد.

علاوه بر این، پیگیری خبرنگار فارس از مسؤولان ستادکل نیز حاکی از معافیت مدال آوران مسابقات جهانی وزنه‌برداری مکزیک است.برای اجرایی شدن قانون سرباز قهرمان، «وزارت ورزش و جوانان باید اسامی مدال آوران را در نامه‌ای به ستادکل نیروهای مسلح اعلام کند».

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.