رئیس ‌جمهور: رژیم صهیونیستی قطعا تاوان این جنایت را خواهد داد
04 دی 1402 - 22:20
شناسه : 72242
1
تسلیت شهادت سردار سیدرضی موسوی؛ رئیس‌جمهور با تسلیت شهادت سردار سید رضی موسوی در حمله موشکی رژیم جنایتکار صهیونیستی، تاکید کرد: بی‌تردید این اقدام نشانه دیگری از سرخوردگی، عجز و ناتوانی رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه است و قطعا تاوان این جنایت را خواهد داد.
پ
پ

آیت الله سید ابراهیم رئیسی دوشنبه شب با تسلیت شهادت سردار سرافراز، سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی در حمله موشکی رژیم جنایت‌کار صهیونیستی به دمشق به ملت ایران و همرزمان ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: این سردار دلیر و شجاع که از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود، در کسوت مستشاری محور مقاومت اسلامی در حراست از حرم اهل بیت در سوریه و در راه پاسداری از آرمان‌های والای اسلامی به شهادت نائل آمد و نامی ماندگار از خود برجا گذاشت.

رئیس‌جمهور افزود: بی‌تردید این اقدام نشانه دیگری از سرخوردگی، عجز و ناتوانی رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه است و قطعا تاوان این جنایت را خواهد داد.

سردار سیدرضی موسوی از مستشاران باسابقه سپاه امروز دوشنبه در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید.

وی از مستشاران قدیمی نیروی قدس سپاه در سوریه و یار و همراه حاج قاسم سلیمانی بود که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت.

منبع: ایرنا

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.