تصاویر دیده نشده از حضور شهید«سید رضی موسوی»در دفاع مقدس
05 دی 1402 - 9:11
شناسه : 72267
0
رئیس‌جمهور در پیامی به‌مناسبت شهادت سردار سید رضی موسوی از مستشاران ایران در سوریه نوشت: بی‌تردید این اقدام نشانه دیگری از سرخوردگی، عجز و ناتوانی رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه است و قطعا تاوان این جنایت را خواهد داد.
پ
پ

تصاویر دیده نشده از حضور شهید«سید رضی موسوی»در دفاع مقدس

در جریان حمله رژیم غاصب صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق، سردار سید رضا موسوی معروف به سید رضی موسوی از مستشاران با سابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه به فیض شهادت نائل شد.

شهید سید رضی در جمع رزمندگان زنجانی 

این شهید بزرگوار از همرزمان سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه و اصالتاً زنجانی است.

 سال ۱۳۶۱ قبل از عملیات محرم مقر دو کوهه شهید سید رضی و رزمندگان زنجانی

سردار شهید سید رضی موسوی، از جمله رزمندگان زنجانی دوران دفاع مقدس بود که در بسیاری از عملیات‌ها در کنار رزمندگان زنجانی در مقابل رژیم بعثی عراق ایستادگی کرد.


 شهید سید رضی در کنار مداح اهل بیت حاج اصغر گنج‌خانلو

معاونت روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی(عج) در بیانهی‌ای ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این عزیز آسمانی به محضر حضرت ولی‌عصر (عج) و نایب بر حقشان امام خامنه‌ای عزیز(مدظله) و همه همرزمان و امت شهیدپرور ایران اسلامی به‌ویژه مردم ولایت‌مدار استان زنجان از درگاه حضرت احدیّت برای آن سردار عالی‌قدر و شهید والامقام رضوان الهی و همنشینی با انبیاء و اولیاء الهی و برای خانواده معظم و بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و ثبات قدم در تداوم راه شهیدان مسئلت کرده است.

سال ۱۳۶۱، اهواز شهید سید رضی و عکاس دوارن دفاع مقدس ناصر گیوه‌ای 

سردار شهید سید رضی موسوی سال‌ها از جمله خادمان حسنیه اعظم زنجان بود که روز هشتم محرم اجتماع با شکوه این مسجد برگزار می‌شود.

سال ۱۳۶۱ قبل از عملیات محرم مقر دو کوهه شهید سید رضی و رزمندگان زنجانی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، با تبریک و تسلیت شهادت این سردار عالیقدر به حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا(مدظله العالی)، خانواده معظم و آحاد فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، تأکید کرده است، بی‌تردید رژیم غاصب و متوحش صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد پرداخت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.