۲ تصمیم بانک مرکزی برای کاهش صف وام ازدواج و فرزندآوری
11 دی 1402 - 19:52
شناسه : 72872
1
مدیر اعتبارات بانک مرکزی از اختصاص منابع جدیدی از سوی بانک مرکزی به بانک‌های عامل برای پرداخت وام ازدواج و فرزند‌آوری خبرداد که ظرف چند روز آینده به بانک‌ها ابلاغ می‌شود.
منبع : فارس
پ
پ

در پی گلایه متقاضیان مبنی بر وجود صف در تسهیلات ازدواج و فرزندآوری، مهدی صحابی امروز به شبکه خبر اعلام کرد: در پی جلسه اخیر بانک مرکزی و دستور رئیس جمهور برای کاهش صف وام ازدواج،‌ منابع جدیدی از سوی بانک مرکزی علاوه بر سهمیه‌های قبلی برای بانک‌ها در نظر گرفته شده که ظرف چند روز آینده به بانک‌ها ابلاغ می‌شود.

وی افزود: تصمیم جدید بانک مرکزی برای کاهش و برچیده شدن صف ۱۲۵ هزار نفری در وام ازدواج و ۱۰۰ هزار نفری در وام فرزندآوری است و علاوه بر آن دو بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و رسالت که قبلا در شمار بانکهای عامل وام ازدواج نبودند،‌مقرر شد به عنوان عامل پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج و فرزند آوری باشند و از چند روز آینده متقاضیان می‌توانند در این دو بانک هم ثبت نام وام کنند.

به گفته وی، این دو تصمیم جدید در بانک مرکزی برای تسریع در پرداخت وام‌های ازدواج و فرزندآوری گرفته‌ شده است تا صف وام‌های ازدواج و فرزندآوری کاهش یابد و وام‌ها به سرعت پرداخت شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.