چطور هوش مصنوعی به کمک کتابخوان‌ها آمد؟+ فیلم
25 دی 1402 - 10:43
شناسه : 74096
1

هوش مصنوعی می‌تواند به کتابخوان‌ها در جستجوی اطلاعات، ترجمه متون، پیشنهاد کتب مشابه به سلیقه شخصی و ایجاد خلاصه‌های خودکار از کتب کمک کند.

پ
پ

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ هوش مصنوعی مولد نوعی فناوری است که می‌تواند انواع مختلفی از محتوا از جمله متن، تصویر، صدا و داده‌های مصنوعی تولید کند. هیاهوی اخیر در مورد هوش مصنوعی مولد به دلیل سادگی رابط‌های کاربری جدید برای ایجاد متن، گرافیک و ویدیوهای با کیفیت بالا درعرض چند ثانیه است. این فناوری که در حال حاضر در همه صنایع و موضوعات از جمله حوزه کتاب ورود کرده است.

به کمک این فناوری دیگر لازم نیست کتاب‌خوان‌ها روزهای زیادی را برای خواندن کتاب‌های چند صد صفحه‌ای صرف کنند؛ بلکه می‌توانند با استفاده از هوش مصنوعی خلاصه شده آن کتاب را دریافت و مطالعه کنند.

بنابراین هوش مصنوعی می‌تواند به کتابخوانان در جستجوی اطلاعات، ترجمه متون، پیشنهاد کتب مشابه به سلیقه شخصی، و حتی ایجاد خلاصه‌های خودکار از کتب کمک کند و با تحلیل داده‌های خوانندگان، می‌تواند پیشنهادات شخصی‌تری ارائه دهد. در این ویدئو می توانید یادبگیرید که چگونه از ابزارهای هوش مصنوعی برای خلاصه‌سازی استفاده کنید.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.