امیرعبداللهیان: فعالیت مستشاران نظامی ایران با قدرت ادامه می‌یابد
01 بهمن 1402 - 9:24
شناسه : 74625
1
وزیر امور خارجه در واکنش به ترور مستشاران نظامی ایران توسط رژیم صهیونیستی، این رژیم را همدست اصلی جریان‌های تروریستی و دشمن درجه یک منطقه خواند.
منبع : فارس
پ
پ

وزیر امور خارجه در واکنش به اقدام تروریستی روز شنبه رژیم صهیونیستی تصریح کرد که فعالیت مستشاران نظامی ایران در مبارزه با «تروریسم» و تامین «امنیت منطقه» با قدرت ادامه خواهد یافت.

حسین امیرعبداللهیان رژیم اسرائیل را همدست اصلی جریان‌های تروریستی و دشمن درجه یک امنیت منطقه خواند.

در پی حمله هوایی روز شنبه ۳۰ دی ماه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منطقه مسکونی المزه دمشق، چهار تن از مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهیدان حجت الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی، سعید کریمی و محمدامین صمدی مدافع حرم و تعدادی از نیروهای سوریه به شهادت رسیدند. اقدامی که از سوی سخنگوی وزارت امور خارجه نیز شدیدا محکوم و اعلام شد که ایران حق خود را در پاسخ متقابل به تروریسم سازمان یافته رژیم جعلی صهیونیستی در زمان و مکان مقتضی محفوظ می‌داند.

رئیس دستگاه دیپلماسی همچنین گفت که بی تردید شکست صهیونیست‌ها در مقابل اراده مردم غزه با اینچنین اقدامات بزدلانه تروریستی قابل جبران نخواهد بود.
وی ضمن ادای احترام به روح بلند مستشاران نظامی شهید ایرانی در دمشق، از خداوند علو درجات را برای این شهدا و صبر و آرامش قلبی برای بازماندگان مسئلت کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.