آسوشیتدپرس: ایرانیان چهل و پنجمین سالگرد انقلاب را جشن گرفتند
22 بهمن 1402 - 12:32
شناسه : 75939
1
خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش کرد در بحبوحه تشدید تنش‌ها در غرب آسیا به دنبال تداوم جنگ غزه، مردم سراسر ایران در خیابان‌ها راهپیمایی 22 بهمن برگزار کرده و شعار سردادند.
پ
پ

حضور گسترده و میلیونی ایرانیان در سراسر کشور در جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی ایران در رسانه‌های خارجی نیز بازتاب داشت.

خبرگزاری آسوشیتدپرس در بازتاب این رویداد گزارش کرد که هزاران ایرانی امروز (یکشنبه) در خیابان‌ها و میدان‌های مهم شهرهای خود که به مناسبت جشن انقلاب شهر خود با پرچم‌ها، بادکنک‌ها و پارچه نوشته‌هایی تزئین شده بود که در آن‌ها شعارهای انقلابی و دینی نوشته شده بود، راهپیمایی کردند.

آسوشیتدپرس گزارش کرد که راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در بحبوحه تشدید تنش‌ها در غرب آسیا به واسطه تداوم جنگ غزه در حال برگزاری است.

این خبرگزاری آمریکایی سپس به طور خاص به راهپیمایی جشن انقلاب در تهران اشاره کرد و نوشت که مردم تهران با تکان دادن پرچم جمهوری اسلامی ایران و حمل پلاکاردهایی که بر روی آن‌ها «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نوشته شده بود، شعار سرمی‌دادند.

تصاویر منتشر شده از مراسم جشن انقلابف نشان می‌دهد که راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده مردم در شهرهای مختلف کشور در حال برگزاری است. علیرغم اینکه آغاز مراسم در تهران از ساعت ۹:۳۰ اعلام شده، اما هم اکنون بسیاری از مسیرهای راهپیمایی مملو از جمعیت است.

منبع: فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.