وزیر کشور: ۷۵ درصد داوطلبان انتخابات مجلس تایید صلاحیت شدند/ همه ‌طیف‌ها و گروه‌ها نماینده دارند
01 اسفند 1402 - 16:04
شناسه : 76629
2
وزیر کشور گفت: ۱۵ هزار و ۲۰۰ نفر معادل ۷۵ درصد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی بر اساس نتایج نهایی تایید صلاحیت شدند.
پ
پ

احمد وحیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد درباره آخرین آمار تایید دواطلبان مجلس اظهار داشت: پس از سه ماه مهلت بررسی هیات‌های نظارت و شورای نگهبان، فرآیند بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی به پایان رسید و براساس نتایج نهایی، بیش ۱۵ هزار و ۲۰۰ داوطلب تایید شدند.

وی افزود: از همه سلایق، طیف‌ها و گروه‌ها در این دوره از انتخابات حضور دارند که فرصتی ارزشمند برای حضور با شکوه مردم در تعیین سرنوشت خویش و خلق حماسه‌ ماندگار دیگری است.

وحیدی وزیر کشور که به استان لرستان سفر کرده در اولین برنامه با حضور درمحل پروژه ی پل روگذر شهدای جاویدالاثر شهر خرم آباد، از روند تکمیل این پروژه بازدید کرد.

استاندار لرستان، مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، معاونین سیاسی و عمرانی استانداری و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی نیز در این بازدید حضور داشتند.

طول این روگذر واقع در یکی از خیابان های اصلی و پرتردد شهر خرم آباد ۳۷۰ متر است و ساخت آن به دلیل بار سنگین ترافیکی که در این منطقه ایجاد می شد از مطالبات مهم ساکنان، کسبه منطقه و عموم مردم بود.

به گزارش تسنیم، حضور در همایش اقشار و مشارکت حداکثری و جلسه ی ستاد انتخابات استان لرستان مهم ترین برنامه های وزیر کشور دراین سفر خواهد بود.

منبع: تسنیم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.