نایبی: فراجا مسئول امنیت انتخابات است
02 اسفند 1402 - 8:59
شناسه : 76682
3
رییس ستاد امنیت انتخابات استان تهران با اشاره به اینکه امنیت برای برگزاری انتخابات تامین شده است، گفت: تامین امنیت انتخابات در استان تهران به فراجا سپرده شده است.
منبع : ایسنا
پ
پ

محسن نایبی با بیان این‌که «امنیت یکی از چهار مولفه‌ای است که رهبری برای انتخابات فرمودند»، اظهار کرد: ما از ابتدای شروع به ثبت نام ها، بررسی  صلاحیت‌ها و مراحل بعدی انتخابات، فرایند تامین امنیت انتخابات را اجرا کرده‌ایم.

وی افزود: در کنار ستاد انتخابات، ستاد امنیت انتخابات هم تشکیل شده است تا مسائل امنیتی انتخابات را پیگیری کند. فرایند تامین امنیت از چاپ تعرفه، جابجایی تعرفه‌ها، صندوق‌های رای و  دستگاه احراز هویت اجرا شده است.

نایبی همچنین با اشاره به این‌که «تامین امنیت انتخابات در استان تهران به فراجا سپرده شده است»، افزود: در استان تهران ۶ هزار و ۸۱۱ صندوق و حدود ۵ هزار صندوق در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس وجود دارد. برای روز رای گیری، پایان رای‌گیری، جمع آوری آرا و اعلام نتیجه تمهیدات امنیتی اندیشیده شده است. از شش ماه گذشته همه تمهیدات امینتی دیده شده است تا انتخاباتی در کمال آرامش و امنیتی داشه باشیم.

رییس ستاد امنیت انتخابات استان تهران  خاطرنشان کرد: تهدیدات امنیتی از ابتدای انقلاب وجود داشته و با اتفاقات اخیر جهان اسلام و پیروزی جبهه مقاومت، دشمن علنا کشورمان را تهدید می‌کند با این حال ما هم تدابیر لازم براساس نوع تهدیدات در فضای واقعی و مجازی  اندیشیدیم.

نایبی در پایان گفت: فضای مجازی را به لحاظ فعالیت دشمنان و همچنین در خصوص تبلیغات نامزدها رصد می کنیم تا کسی علیه دیگری اقدام تخریبی نکند. امنیت برای برگزاری انتخابات تامین شده و ما آمادگی کامل داریم و امیدوارم حماسه دیگری مثل ۲۲ بهمن در روز ۱۱ اسفند خلق شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.