ایران پست سبز را محقق می‌کند
15 اسفند 1402 - 9:25
شناسه : 77594
2
مدیرعامل شرکت ملی پست از اجرایی شدن پست سبز در شرکت ملی پست در راستای تعهد به اتحادیه جهانی پست خبرداد.
منبع : ایسنا
پ
پ

محمود لیائی- مدیرعامل شرکت ملی پست- در آیین افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست اظهار کرد: شرکت ملی پست همه تلاش خود را  به کار گرفته پُست سبز را براساس برنامه‌ها و الزامات اتحادیه جهانی پست محقق کند.

وی با اشاره بر اینکه برای تحقق پست سبز در کشور با موانع زیادی مواجه هستیم، افزود: از سال گذشته با رونمایی موتورسیکلت‌های برقی گام بزرگی برای اجرای پست سبز برداشتیم.

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه هر یک مرسوله موجب کاهش ۱۰۰ سفر شهری می‌شود، گفت: شاید این عدد اغراق آمیز باشد اما با توسعه پست می‌توان به چنین هدفی دست یافت.

لیائی با تاکید بر اینکه افزایش ترافیک پستی می‌تواند کمک بسیار خوبی به محیط زیست کند تصریح کرد: شبکه پستی کشور آمادگی دارد با بهره گیری از ناوگان برقی و اجرای طرح ۱۰۰۰ خودروی ون سیار برقی در این مسیر حرکت کند.

طبق اعلام شرکت ملی پست، وی با تاکید براینکه اجرای طرح فوق مستلزم هزینه بسیاری است از این رو انتظار می‌رود سایر دستگاه‌های مسئول نیز در این باره با ما همکاری کرده تا هزینه‌های تبدیل ناوگان بنزینی به ناوگان برقی برای مجموعه پست کشور کاهش یافته و با توجیه اقتصادی استفاده از این ظرفیت افزایش یابد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.