رژیم صهیونیستی منزوی‌تر از همیشه
19 اسفند 1402 - 10:45
شناسه : 77889
3
تداوم کشتار زنان و کودکان فلسطینی در غزه موجب انزوای روز افزون رژیم صهیونیستی در محافل بین المللی شده است.
پ
پ

تل آویو روز به روز در دنیا به علت جنایاتی که اشغالگران در غزه مرتکب می‌شود، منزوی تر می‌شود. جنگ غزه تاکنون به شهادت بیش از سی هزار نفر منجر شده که تقریبا نیمی از آنها را کودکان تشکیل می‌دهند.

این تحلیلگر افزود: دامنه تحریم رژیم صهیونیستی به افکار عمومی در کشورهای غربی محدود نمانده و به محافل رسمی و دولت‌های غربی هم کشیده شده است؛ همان هایی که تا دیروز دوست اسرائیل بودند. حتی متحد راهبردی رژیم صهیونیستی یعنی پیشوای تروریسم جهانی آمریکا، که لحظه ای از حمایت تسلیحاتی و نظامی تل آویو غافل نشده و پل هوایی برای حمایت از آن برقرار کرده استش از دست رفتارهای نتانیاهو به تنگ آمده است و از «بنی گانتس» عضو کابینه جنگ اسرائیل برای سفر به واشنگتن دعوت کرد؛ در حالی که نتانیاهو پس از گذشت بیش از ۱۵ ماه از تشکیل کابینه دعوتی از پایتخت آمریکا نداشت و این پیامی آشکار از جانب بایدن درباره عدم رضایت از رفتار و کردار نتانیاهو و تشکیل کابینه او با حضور تروریستها و فاشیست‌ها است.

وی بیان کرد: علاوه بر آن، بسیاری از کشورها علیه تل آویو موضع گیری کرده‌اند، اما شماری از دولت های عربی و اسلامی روابط با اشغالگران دارند؛ اشغالگرانی که غزه را به حمام خون تبدیل کرده‌اند.

این تحلیلگر با اشاره به مواضع آفریقای جنوبی، شیلی، برزیل و ایتالیا و بلژیک در حمایت از فلسطین و غزه این سئوال را در پایان مطرح می‌کند که چه تعداد فلسطینی باید به دست اشغالگران به شهادت برسند تا دولت های عربی کاری انجام دهند؟

منبع: ایرنا به نقل از رای الیوم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.