هراس صهیونیست‌ها از موشک‌ها و پهپادهای یمنی
04 فروردین 1403 - 10:15
شناسه : 78914
1
یک رسانه صهیونیستی، وحشت شهرک نشینان در ایلات در سرزمین های اشغالی از موشک‌ها و پهپادهای نیروهای مسلح یمن را منعکس کرده است.
پ
پ

موشک‌های یمنی به شدت صهیونیست‌ها را وحشت زده کرده است.

رسانه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» به اظهارنظر «هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در تایید حمله موشکی از یمن و انفجار آن در شهرک ایلات در فلسطین اشغالی اشاره کرده است.

این رسانه به هراسی که موشک های یمنی در دل صهیونیست ها انداخته است اشاره و گفته های شهرک نشینان صهیونیست را آورده است.

«دیوید» ۴۰ ساله به این رسانه گفت: صدای انفجاری را شنیدم. آژیری در کار نبود. من این موضوع را نمی فهمم آیا موضوعی را از ما پنهان می کنند؟

«رونی شوشان» ۳۶ ساله در ایلات نیز گفت: لحظه ورود به منزل در آشپزخانه بودم و صدای انفجار شنیدم، دویدم تا مطمئن شوم که متوهم نیستم. ما به آژیر خطر نیاز داریم. به محض اینکه رهگیری انجام می شود باید صدای آژیر خطر باشد.

این رسانه صهیونیست در ادامه آورده است: انصارالله یمن موشک و پهپاد به سمت اسرائیل روانه می کند این اولین باری است که حمله با موشک کروز مورد تایید قرار می گیرد. حوثی ها (انصارالله) سلاح های مختلفی از جمله موشک های بالستیک، کروز، ضدکشتی، پهپاد و قایق های انتحاری در اختیار دارند که آنرا علیه کشتی های مرتبط با اسرائیل در دریای سرخ، باب المندب و نیز اقیانوس هند به کار می گیرند. آنها به طور مستقیم ایلات را نیز هدف قرار می دهند.

همچنین این رسانه صهیونیست به موشک هایی اشاره کرده است که انصارالله در اختیار دارد.

یدیعوت آحارنوت نوشت: انصارالله یمن موشک های «برکان» از جمله «برکان ۳» دارد که برد آن ۱۰۰۰ کیلومتر است و همچنین موشک «حاتم» را در اختیار دارد که برد آن ۱۴۵۰ کیلومتر است. همچنین آنها موشک های «طوفان» با برد ۱۳۵۰ تا۱۹۵۰ را در اختیار دارند که موشکی با برد بلند است. آنها در عین حال موشک «قدس ۱» با برد ۷۰۰ تا ۸۰۰ کیلومتر و موشک های کروز «صیاد» با برد ۸۰۰ کیلومتر و نیز موشک «سجیل» با برد ۱۸۰ کیلومتر را در اختیار دارند.

منبع: ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.