09 فروردین 1403 - 7:38
شناسه : 79236
3

محمد رویانیان، مدیرعامل اسبق پرسپولیس با حضور در کافه خبر، درباره یکی از مهم‌ترین حواشی دوران مدیریت خود در این صحبت کرد.

پ
پ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دوران مدیریت محمد رویانیان در پرسپولیس با حواشی زیادی همراه شد و اتفاقات مختلفی در زمان حضور او رخ داد. یکی از این مسائل مربوط به اهدای خودروهای لوکس به بازیکنان پرسپولیس بود که البته هیچوقت تکلیف آن مشخص نشد.

رویانیان در کافه خبر با تکذیب این اتفاق گفت: «این موضوع هم یکی از چیز هایی بود که من را خیلی اذیت می کند. بسم الله الرحمن الرحیم، من نه پورشه نه بنز به هیچ بازیکنی ندادم و اهل این کارها هم نبودم. ۱۰ تا ۱۲ تا هوندا سیویک خریدیم که آن زمان ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون بود. من نصف پولش را که ۷۰۰ میلیون بود پرداخت کردم. بقیه را چک دادیم و به جای پول به بازیکنان این ماشین ها را دادیم. این اولین قسط چکش پرداخت نشد، صاحب ماشین شکایت کرد و اجازه نداد ماشین ها شماره شود. این شد جریان ماشین ها که همه جا پر کردند و آبروی ما را بردند. من ماشین ها را آخر شماره کردم و آن پول را آخر از ما گرفتند. هم ماشین ها را دادیم و هم آبروی مان را بردند، این مدل هم خود بازیکنان خواستند نه من؛ خودشان انتخاب کردند و آقای شیرینی برای آن‌ها خریداری کرد.»

۲۵۸ ۲۵۸

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.