بارترافیکی معابر پایتخت با پایان تعطیلات نوروزی
14 فروردین 1403 - 10:03
شناسه : 79531
0
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در اولین روز بعد از تعطیلات خبر داد.
منبع : ایسنا
پ
پ

سرهنگ فیروز کشیر درباره وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در اولین روز بعد از تعطیلات گفت:امروز سه شنبه چهاردهم فروردین ماه ۱۴۰۳، شاهد شروع ترددها و افزایش ترافیک به دلیل آغاز به کار ادارات و مدارس در سطح معابر شهر تهران هستیم.

وی افزود: در بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد ،بزرگراه شهید حکیم در مسیر غرب به شرق در محدوده بزرگراه شهید ستاری ، بزرگراه شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از محدوده جناح شاهد ترافیک در حال حرکت هستیم.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از شهید صیاد شیرازی ، بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع) ، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از محدوده گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از محدوده گلشن‌دوست نیز شاهد شروع بار ترافیکی هستیم .

کشیر گفت: در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران در مقطع حکیم تا شهید همت، ، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل شهید صیاد شیرازی، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد ، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از محدوده گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان، ترافیک در حال شروع شدن است.

وی با اشاره به سایر محدوده های شهر تهران افزود:خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از محدوده استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا (ع) ، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب از محدوده نهم دی دارای بار ترافیکی در حال حرکت است .

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند و طرح جناغی ها به منظور نظم بخشی به بزرگراه ها در حال اجراست .

کشیر از راکبین موتورسکیت خواست به دلیل انباشت گازهای سمی در داخل تونل ها و احتمال بیهوشی، از تردد در تونل ها خودداری کنند.همچنین از مردم خواست در صورت بروز هرگونه گره ترافیکی با شماره ۱۲۰ یا ۱۱۰ تماس بگیرند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.