تحلیلگران مصری: خشم تل‌آویو نشانه ضربه کاری ایران است
27 فروردین 1403 - 9:21
شناسه : 80482
3
برخی تحلیلگران مصری معتقدند که خشم تل‌آویو از پاسخ پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، از تحقق اهداف این اقدام و وارد آمدن ضربه کاری به این رژیم حکایت دارد.
پ
پ

پاسخ گسترده موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی همچنان ذهن تحلیلگران و ناظران را به خود مشغول کرده است.

به نقل از رای الیوم، «فوزی العشماوی» تحلیلگر مصری، پاسخ پهپادی و موشکی سپاه پاسداران و هدف قرار گرفتن پایگاه‌های نظامی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین را «حامل پیام روشنی به تل‌آویو» دانست و گفت: این اقدام بیانگر آن بود که ایران می‌تواند به هر مکانی در عمق اسرائیل دست یابد.

وی افزود: اقدام ایران بسیار دقیق و حساب شده بود. شاخصه این اقدام مفهوم استراتژیک، یعنی رسیدن به عمق اسرائیل برای اولین بار در تاریخ ایران بود که تحول مهم و متفاوتی محسوب می‌شود.

این تحلیلگر مصری بیان کرد: محاسبات ایران همیشه پیچیده بوده و خواهد ماند. این کشور می داند بدون اینکه وارد جنگ تمام عیار با دشمنانش شود، چگونه اقدام کند.

«عمرو الشوبکی» دیگر تحلیلگر مصری نیز از پاسخ ایران به عنوان عملیات واقعی نام برد که به خوبی طراحی و اجرا شد.

وی افزود: بیشتر پهپادهای ایرانی موفق شدند به تل‌آویو دیگر شهرهای اسرائیل رسیده، ترس و وحشت ایجاد کنند و شوکت این رژیم و استحکامات آن را درهم بشکنند تا نشان داده شود که امکان حمله به این رژیم وجود دارد.

این تحلیلگر مصری بیان کرد: ایران کشوری است با ابزار قدرت زیاد و به خوبی می‌داند که چگونه از منافع خود با صلابت دفاع کند.

الشوبکی اظهار داشت: واکنش ایران در راستای جنگ‌های بازدارندگی و نه جنگ تمام عیار است.

این تحلیلگر مصری تاکید کرد: خشم شدید اسرائیل از اقدام ایران گواهی بر این است که حمله کارساز بوده و اهدافش محقق شده است. ایران کشوری قوی است.

منبع: ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.