روستای مسلمیه اهواز ‌تحت‌ پوشش دیتای پرسرعت همراه قرار گرفت
27 فروردین 1403 - 11:20
شناسه : 80510
2

ایسنا/خوزستان مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب و راه‌اندازی تکنولوژی نسل چهار در دکل همراه اول، روستای مسلمیه از توابع بخش غیزانیه اهواز زیر پوشش اینترنت پرسرعت همراه اول قرار گرفت.

پ
پ

رحیم فلاح زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در ادامه اجرای پروژه توسعه و ارتقای ارتباطات سیار در روستاها به منظور بهره‌مندی روستائیان از خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات، با توسعه زیرساخت‌ها و فراهم کردن بستر ارتقای شبکه ارتباطی همراه، تکنولوژی ۴G بر روی دکل روستایی مسلمیه شهرستان اهواز نصب و راه‌اندازی شد.

وی افزود: پس از به روزرسانی و وارد مدار شدن این سایت در شبکه ارتباطی همراه اول، ساکنین روستای مسلمیه، جاده مواصلاتی و مناطق اطراف و نزدیک، از نعمت اینترنت پرسرعت همراه اول برخوردار شدند و مشترکین نیز خدمات دولت الکترونیک و تبادل اطلاعات دیتایی صوت و تصویر را با سرعت بالاتر تجربه می‌کنند.

فلاح زاده ادامه داد: از اهداف اجرای این پروژه را می‌توان به کاهش شکاف و تسریع در روند دیجیتالی شدن و اتصال روستاها به اینترنت پر سرعت و در سطح بالاتر و بهره‌مندی روستاییان از شبکه ملی اطلاعات اشاره کرد.

وی عنوان کرد: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات پروژه uso وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده که برای افزایش پوشش شبکه همراه و پایداری ارتباطات مخابراتی توسط کارشناسان حوزه معاونت ارتباطات سیار مخابرات منطقه خوزستان عملیاتی و اجرا شد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.