واکنش عجیب آقای «جدی می‌فرمایید» به شکست تیلور
02 اردیبهشت 1403 - 14:52
شناسه : 81208
3

یکی از قدیمی‌های کشتی تهران که با کلیپ «جدی می‌فرمایید» معروف شد بار دیگر راهکاری برای شکست آزادکار آمریکایی ارائه کرد، البته نه برای تیلور برای آرون بروکس.

پ
پ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ احمد مجدزاده روز یکشنبه در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا با ابراز خرسندی از شکست دیوید تیلور آمریکایی اظهار داشت: دیدید که گفتم تیلور شکست‌ناپذیر نیست، جوانی که تیلور را شکست داده کار بزرگی انجام داد، اما در برابر حسن نمی‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد و یزدانی مثل آب خوردن و با یک دست او را شکست می‌دهد زیرا آرون بروکس با کشتی انفجاری و حرکات خاص یزدانی آشنا نیست.

وی ادامه داد: البته بروکس مانند خیلی از آمریکایی‌ها از جمله تیلور کشتی‌های سریع، گارد بسته و دوخم‌های خوبی می‌گیرند و حتی استایل این کشتی‌گیر مانند جادوگر آمریکایی است. تیلور در کشتی سریع بود و مثل عقاب چنگ می‌انداخت و این کشتی‌گیر نیز مانند تیلور عمل خواهد کرد.

مجدزاده در خصوص کشتی احتمالی یزدانی و بروکس گفت: این کشتی‌گیر برابر هم قرار نگرفته‌اند و به بدن یزدانی نیز آشنایی کاملی ندارد چراکه این برگ برنده برای حسن به شمار می‌رود.

او در خصوص حضور در اردوی تیم ملی کشتی آزاد گفت: در کمپ تیم ملی با علیرضا دبیر و محسن کاوه دیدار کردم و به اردوی تیم ملی کشتی آزاد رفتم. توصیه‌هایی به کشتی‌گیران داشتنم از جمله به آنها گفتم تکنیک و تاکتیک مکمل هم هستند و منتظر آن هستم که بار دیگر به اردوی تیم ملی بروم و شخصا با ملی‌پوشان کار کنم و یکی سری نکات اساسی را به‌ آنان بازگو کنم.

۲۵۸ ۲۵۸

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.