پختگی علیرضا دبیر کارساز شد
27 آذر 1399 - 21:04
شناسه : 9175
4

علیرضا دبیر در فینال لیگ کشتی آزاد در قواره رییسی مقتدر ظاهر شد تا با اولتیماتوم خود به اعضای کادر فنی و کشتی گیران استقلال ، حرف آخر را در جهت پایان دادن به حواشی رخ داده بر زبان جاری ساخته و اجازه ندهد فینال لیگی که این همه در شرایط کرونایی روی آن مانور […]

نویسنده : حجت اله اکبرآبادی منبع : فرهنگ ایرانیان
پ
پ

علیرضا دبیر در فینال لیگ کشتی آزاد در قواره رییسی مقتدر ظاهر شد تا با اولتیماتوم خود به اعضای کادر فنی و کشتی گیران استقلال ، حرف آخر را در جهت پایان دادن به حواشی رخ داده بر زبان جاری ساخته و اجازه ندهد فینال لیگی که این همه در شرایط کرونایی روی آن مانور شده بود ، سرد و کسل کننده برگزار شود .
وقتی دوربین شبکه سه روی چهره علیرضا دبیر در گوشه ای از سالن رفت همه او را در شرایط مکالمه تلفنی و در حال داد و فریاد و خط و نشان کشیدن دیدند تا با رایزنی او با احمد مددی مدیرعامل استقلال ، آب پاکی روی دست کشتی گیران خاطی ریخته شود .
بی شک اگر علیرضا دبیر در سالن رقابت ها حضور نداشت معلوم نبود فینال از اصل افتاده به کجا می انجامد، چون بعید بود نصیرزاده رییس جوان سازمان لیگ می توانست گره گشای مشکل بوجود آمده باشد و آبی باشد بر آتش اختلافات شکل گرفته بین کادر فنی و کشتی گیران استقلال و موضوع را با با کدخدامنشی رفع و رجوع کند .
از این حیث به شخصه باید یک کارت سبز تقدیم علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی کنیم که در جریان این قهر کردن ها ، بسیار با تجربه و پخته عمل کرد تا لیگی که این همه برای آن هزینه شده بود ، با آبروریزی بیشتر به نقطه پایان نرسد . البته این سوال وجود دارد که چرا علیرضا دبیر زودتر از اینکه مسابقه فینال شروع شود ، وارد عمل نشد تا قبل از به روی آنتن رفتن فینال لیگ ، قضیه ختم به خیر شود .
آیا علیرضا دبیر نیز مثل دوستداران تلویزیونی کشتی در لحظه متوجه غیبت ۴ کشتی گیر استقلال شد ؟ یا اینکه دبیر این موضوع را شنیده و زیاد آن را جدی نگرفته بود ؟! البته ایراد اساسی در این مساله به نصیرزاده بر می گردد که چرا زودتر موضوع را با علیرضا دبیر در میان نگذاشته است تا با ورود دبیر کسی متوجه پشت پرده این اختلاف نظرها نشود .
به هر روی رییس فدراسیون که برای حضور وزیر ورزش دعوت نامه ارسال کرده بود ، قبل از حضور سلطانی فر در سالن ، با اولتیماتوم خود در جهت محرومیت دو ساله کشتی گیران خاطی و در تماس تلفنی با احمد مددی مدیر عامل استقلال ، آب پاکی را روی دست استنکاف ۴ کشتی گیر استقلال از مبارزه ریخت تا مسابقه ای که همگان از قبل چشم انتظارش بودند با جابجایی مبارزه چند وزن ، در ده وزن کامل برگزار شده و با شان و جایگاه سنتی کشتی بیش از این بازی نشود .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.