داستان پر ماجرای فینال لیگ کشتی از زبان علیرضا دبیر
28 آذر 1399 - 13:48
شناسه : 9249
5
فینال لیگ کشتی آزاد داستان پر ماجرایی داشته است که شنیدن آن از زبان علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی خالی از لطف نیست .
پ
پ

به گزارش فرهنگ ایرانیان ، علیرضا دبیر که با قاطعیت در شب فینال لیگ کشتی وارد عمل شد تا جلوی عقب نشینی سئوال برانگیز تیم استقلال را بگیرد ، در این زمینه گفت : متاسفانه چند تن از اعضای تیم باشگاه استقلال و کادر فنی این تیم می خواستند فدراسیون کشتی را گمراه سازند که ما این اجازه را به آنها ندادیم .
وی افزود : استقلالی ها در ابتدا اعلام کردند که ۵ کشتی گیرشان تست مثبت کرونا شده اند و بدین ترتیب خواهان این شدند که زمان کشتی فینال به تعویق بیافتد . اما آنها غافل از این بودند که من نیز یک نسخه از نتیجه تست کشتی گیران استقلال را در اختیار داشتم و بر خلاف آنچه سرپرست تیم کشتی استقلال می گفت تنها دو کشتی گیر این تیم تست مثبت بودند .
رییس فدراسیون در عین حال گفت : همه این اتفاق ها در شرایطی رقم خورد که پیش از این استقلالی ها اعلام کرده بودند چند کشتی گیر تیم شان آسیب دیده هستند و برای همین خواستار این بودند مسابقه تیم شان با بازار بزرگ به عقب بیافتد . بی شک ما به هیچوجه زیر بار این مساله نمی رفتیم ، چرا که برای برگزاری خوب لیگ و بویژه فینال رقابتها کلی تلاش کرده و برنامه ریزی کرده بودیم تا رقابتها مطابق پروتکل های بهداشتی برگزار شود . بنابراین وقتی اعضای کادر فنی و کشتی گیران انصراف داده استقلال اولتیماتوم مرا در جهت محرومیت دو ساله دیدند اعلام کردند که در هر ده وزن مسابقه می دهند.
دبیر اضافه کرد : در چنین شرایطی و برای آنکه کوچکترین تخلفی صورت نگیرد به مسوول دفترم ماموریت دادم که جلوی درب ورودی سالن مسابقه برود تا جلوی کشتی گیران کرونایی گرفته شود . متاسفانه با فشار کادر فنی تیم کشتی استقلال با آزمایشگاه ، در نتیجه تست کرونای یکی از کشتی گیران این تیم دست برده شده بود تا از وجود وی استفاده کنند . این کار نه تنها یک کار زشت و غیر انسانی بود بلکه فدراسیون این حق را برای خود قایل است که علاوه بر پیگیری موضوع در کمیته انضباطی فدراسیون ، از افراد متخلف نیز به دادگاه شکایت کند .
رییس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه اگر کشتی گیری از استقلال به تعهدات خود عمل نکرده باشد این موضوع نیز قابل طرح در کمیته انضباطی است و بطور مسلم باشگاه استقلال می تواند از مبلغ قرارداد این کشتی گیران بکاهد ، گفت : تنی چند از اعضای تیم استقلال نیز نگران گرفتن مبلغ قرارداد خود بودند که به آنها می گویم جای نگرانی نیست و فدراسیون حقوق آنها را با هماهنگی مدیر عامل باشگاه استقلال پیگیری می کند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.