“مربیان کشتی دیوانه هستند ” / آقای دبیر ! این حرف از شما بعید است
01 بهمن 1399 - 22:49
شناسه : 13018
8
رئیس فدراسیون کشتی در سفر روز چهارشنبه خود به لرستان و در نشست هم اندیشی با هیات های کشتی شهرستان های استان برای چندین بار گفته است؛ ۱۹۸ نامه محرمانه این فدراسیون در دوره قبل گم شده و حتماً تخلفی باعث این کار شده است.
نویسنده : حجت اله اکبرآبادی منبع : فرهنگ ایرانیان
پ
پ

بی شک از علیرضا دبیر انتظار می رود اگر تخلفی در این زمینه صورت گرفته و مدارک لازم را در دست دارند که ۱۹۸ نامه محرمانه غیب شده ، آن را در مجامع رسمی و دادگاه صالحه مورد پیگیری قضایی قرار دهند تا مشخص شود که چه کسی و با چه انگیزه ای این نامه ها را از فدراسیون برده و نابود کرده است؟!
اما رییس فدراسیون کشتی در ادامه اظهارات خود ( به نقل از ایسنای لرستان ) با بیان اینکه می‌گویند مربیگری عشق است، تاکید کرده ؛ “من می‌گویم مربیگری دیوانگی است و مربی‌های کشتی دیوانه هستند.”
کاش علیرضا دبیر قبل از اینکه این حرف را بر زبان می آورد قدری پیرامون واژه های بکار رفته اندیشه می کرد تا با این حرف شوک به مربیان عاشق و زحمتکش کشتی وارد نکند. شاید منظور دبیر از بیان کلام دیوانگی این باشد که مربیان کشتی بواسطه پول ناچیزی که بعنوان حق الزحمه می گیرند ، مرتکب دیوانگی می شوند که به کار خود ادامه می دهند . اما ایکاش او حرف خود را کامل می کرد تا شائبه ای پیرامون این اظهار نظر او بوجود نیاید . البته هیچ بعید نیست که دبیر این اظهارنظر خود را کامل کرده باشد و خبرنگار ایسنا آن بخش از صحبت هایش را پوشش نداده است ، اما هر چه هست دیوانه خواندن مربیان کشتی حرفی درست و منطقی نیست و اگر نمی توانیم کار عاشقانه آنها را بدرستی پاسخگو باشیم ، نباید با بیان چنین جمله ای آنها را دلسرد سازیم .
به هر حال از علیرضا دبیر انتظار می رود اگر صحبت های او در این مورد خاص ناقص منعکس شده ، در اسرع وقت نسبت به تصحیح آن و دلجویی از مربیان کشتی اقدام کند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.