اعلام آمادگی ۱۰ کشور برای حضور در مسابقات کشتی آزاد جام تختی
08 آذر 1398 - 19:50
شناسه : 10249
6

به گفته معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تاکنون ۱۰ کشور برای حضور در رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی که به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود، اعلام آمادگی کرده‌اند. به گزارش فرهنگ ایرانیان ،جلال عزیزی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به آمادگی کرمانشاه برای میزبانی رقابت‌های بین المللی کشتی […]

پ
پ

به گفته معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تاکنون ۱۰ کشور برای حضور در رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی که به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود، اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش فرهنگ ایرانیان ،جلال عزیزی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به آمادگی کرمانشاه برای میزبانی رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی، اظهار کرد: به فاصله چند هفته مانده به برگزاری این رقابت‌ها، هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های مختلف استان برای میزبانی جام تختی بوجود آمده و همه امکانات فراهم شده و مشکل خاصی پیش رو نداریم.

وی از اعلام آمادگی ۱۰ کشور برای حضور در این رقابت‌ها هم خبر داد و گفت: آذربایجان، ترکیه، قزاقستان، روسیه، ارمنستان، مجارستان و اکراین از جمله کشورهایی هستند که تاکنون برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه یادآور شد: تیم آمریکا هنوز اعلام نکرده که قصد شرکت در این مسابقات را دارد، یا نه.

وی در ادامه بابیان اینکه کشورهای خارجی تا یک هفته پیش از مسابقات می‌توانند اعلام حضور کنند، عنوان کرد: طبق برنامه ریزی‌ انجام شده، تیم‌های خارجی شرکت کننده در رقابت‌های بین المللی کشتی آزادجام تختی ۱۷ دی وارد کرمانشاه خواهند شد.

عزیزی بابیان اینکه مراسم وزن کِشی نیز ۱۸ دی برگزار می‌شود، افزود: طی روزهای ۱۹ و ۲۰ دی هم مسابقات برگزار می‌شود.

وی یادآورشد: طبق برآوردها نزدیک به ۲۰۰ کشتی گیر داخلی و خارجی به همراه ۵۰ نفر از عوامل اجرایی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

وی در خصوص نحوه بلیت فروشی مسابقات هم گفت: سال گذشته تلاش کردیم تا بلیت فروشی مسابقات به صورت الکترونیکی باشد که چندان مورد استقبال قرار نگرفت، برای همین امسال بلیت فروشی به همان شکل سنتی و از حدود دو ساعت قبل از شروع مسابقات در ورزشگاه امام(ره) محل برگزاری مسابقات انجام می‌گیرد.

رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی طی روزهای ۱۸ تا ۲۰ دی در سالن شش هزار نفری مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.