صادقی:  شفر نباید در استقلال می ماند
11 اردیبهشت 1398 - 20:38
شناسه : 10376
6
مدافع پیشین استقلال گفت: به اعتقاد من نباید با شفر برای این فصل قرارداد می‌بستند.
پ
پ

به گزارش فرهنگ ایرانیان ، امیرحسین صادقی پس از پیرزوی ۴ بر ۲ استقلال برابر استقلال خوزستان گفت: خوشحالم که آبی پوشان توانستند این بازی را با برد به پایان برسانند.

وی تاکید کرد: فرهاد مجیدی فرد کوچکی در استقلال نیست. او زحمات زیادی برای استقلال کشیده، کاپیتان و گلزن این تیم بوده و حالا مربی تیم شده است. باید او را حفظ کرد و از او حمایت کرد تا رشد بیشتری پیدا کند.

وی گفت: فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش باید از چنین مربیانی حمایت کنند تا آنها بتوانند آینده فوتبال ایران را تضمین کنند.

مدافع پیشین استقلال خاطرنشان کرد: به اعتقاد من نباید با شفر برای این فصل قرارداد می‌بستند. او اگر در فصل پیش هم موفق بود به خاطر بازیکنانی بود که منصوریان در اختیار او گذاشته بود. بنابراین نباید امسال این مربی آلمانی در استقلال می‌ماند.

صادقی با انتقاد از عملکرد افتخاری مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال افزود: فکر می‌کنم افتخاری نحوه بستن قرارداد با مربی خارجی را بلد نبود و متأسفانه شفر بیشتر به استقلال ضرر شد تا موفقیت کسب کند.

مدافع پیشین استقلال در پاسخ به این سوال که آیا فرهاد می‌تواند در استقلال موفق باشد، گفت: او تجربه خوبی دارد. در کلاس‌های پیشرفته مربیگری شرکت داشته و اعتقاد دارم می‌تواند استقلال را به جایگاه واقعی اش برساند.

وی در خصوص دیداردوشنبه هفته اینده استقلال برابر الدحیل گفت: بازی سختی در پیش است. الدحیل حریف آسانی نیست. استقلال صعودش به مرحله بعد سخت است اما باید تلاش کند تا یک بازی خوب را ارائه کند.

صادقی خاطرنشان کرد: بازیکنان استقلال در این دیدار استرس زیادی داشتند اما این برد توانست آرامش را به تیم بازگرداند و اعتقاد دارم می‌تواند در دو بازی آینده پیروزی‌های خوبی کسب کرده و به طور حتم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.