پرسپولیس دفاع نداشت و راحت باخت !
06 بهمن 1399 - 17:07
شناسه : 13435
3
پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال 2-1 به آلومینیوم اراک باخت تا ضمن تن دادن به نخستین شکست خود در لیگ بیستم ، نشان دهد که برای تکرار قهرمانی راه سخت و مشکلی پیش رو دارد .
منبع : فرهنگ ایرانیان
پ
پ

به گزارش فرهنگ ایرانیان در این بازی پرسپولیس نشان داد که وقتی سید جلال حسینی و کنعانی زادگان نباشند ، تیمی بدون دفاع است و شاید اگر آلومینیوم به دو گل راضی نمی شد و در نیمه دوم کامل عقب نمی کشید می توانست باز هم دروازه پرسپولیس را با تهدید مواجه کند .
پرسپولیس در غیاب دو مدافع وسط و با تجربه خود ، ضربه پذیر نشان داد تا آلومینیوم اراک با وجود پذیرش گل اول بازی ، موفق به جبران شده و دو گل را درون دروازه حامد لک و پرسپولیس قرار دهد .
پرسپولیس که بازی را در خانه حریف بهتر آغاز کرده بود خیلی زود در دقیقه ۷ و بر روی ارسال کرنز احمد نوراللهی و ضربه سر زیبای کمال کامیابی نیا دروزاه شاگردان رسول خطیبی را گشود تا با آرامش بهتری بازی را پی بگیرد . در دقیقه ۱۲ باز هم پرسپولیس می توانست زننده گل دوم باشد که مهدی عبدی از چند قدمی دروازه توپ را براحتی به اوت زد تا نشان دهد با وجود گل های حساسی که در این فصل برای سرخ ها زده اما کارش بگیر و نگیر دارد .
اما آلومینیوم بعد از دقیقه ۱۵ یواش یواش به خودش آمد تا بر روی دو ضربه ایستادگی دو گل را درون دروازه پرسپولیس جای داده و دفاع شکننده پرسپولیس را در غیاب سید جلال حسینی و کنعانی زادگان به رخ بکشد .
در دقیقه ۲۰، روی یک ضربه ایستگاهی، امید سینک از سمت چپ توپ را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد و شاهین توکلی با یک ضربه سر دروازه را باز کرد.
در دقیقه ۳۰، باز هم سفیدپوشان آلومینیوم سمت چپ محوطه جریمه پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و باز هم سینک توپ را روی دروازه ارسال کرد و اینبار حامد پاکدل با یک ضربه سر گل دوم تیمش را به ثمر رساند.
بعد از این دو گل یحیی گل محمدی برای آنکه به خط دفاعی تیمش نظم و سر و سامان دهد ، میلاد سرلک را یک خط عقب کشید تا این هافبک دونده و انرژیک عصای دست یحیی در روزی سخت شود .
در نیمه ذوم و در شرایطی که پرسپولیس برای جبران گل خورده کاملا جلو کشیده بود ، اما بواسطه دستپاچگی سرخ ها و گل نزن بودن بازیکنان این تیم ، نتیجه نیمه اول دست نخورده باقی ماند تا تیم یحیی شکستی تلخ را تجربه کند .
در نیمه دوم پورحمیدی دروازه بان آلومینیوم اراک نیز در چند صحنه به تنهایی جلوی حملات سرخ ها ایستاد تا تیم رسول خطیبی ۳ امتیاز شیرین این بازی خانگی را در جیب بگذارد .
ترکیب پرسپولیس: حامد لک، احسان حسینی، مهدی شیری، سیامک نعمتی، سعید آقایی، احمد نورالهی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان (۵۷ احسان پهلوان)، وحید امیری (۷۴ آرمان رمضانی) و مهدی عبدی (۷۴ مهدی مهدی‌خانی).

ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان زاده، سیدمهدی حسینی، امید سینک، میثم آقایی (۶۵ امیر نوری)، شاهین توکلی، پوریا آریاکیا، امیرمحمد هوشمند، اسماعیل شریفات (۷۵ مهدی قریشی)، حامد پاکدل و مصطفی احمدی.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.