از سیدآباد فومن تا سیدآباد افغانستان/ وقتی گوگل و‌ ویکی پدیا هم «هنگ» می کنند!
09 بهمن 1399 - 13:59
شناسه : 13665
6
ثبت نام ‌تیمی به نام «هیات جودوی سیدآباد» در سوپر لیگ جودو! خدا را شکر بالاخره گویا قرار است یک حرکتی چیزی از فدراسیون جودو ببینیم.
نویسنده : جواد منتخبی
پ
پ

اصلا چشم حسود کور! ثبت نام از تیم های متقاضی در سوپرلیگ جودو به پایان رسید و طبق اعلام فدراسیونی ها، ۱۵ تیم، بله درست متوجه شدید ۱۵ تیم، برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند. خب، به مبارکی و میمنت اگر عمری باشد سوپرلیگ جودو را خواهیم دید.
فقط با اجازه بزرگترها، چندتا نکته در این ثبت نام ها به چشم می خورد. اول، باید از عزیزان نظامی تشکر کرد که چهار تیم را روانه این رقابت ها خواهند کرد که اگر این دوستان نمی آمدند، سوپر لیگ اصلا جذابیتی نداشت. دوم، از ۱۵ تیم‌ ثبت نام کننده، شش تیم از هیات های مختلف هستند. یعنی هیات جودوی فلان شهر یا فلان استان در مسابقاتی شرکت می کند که فدراسیون آن را برگزار می کند. به قول معروف این پنج تیم زیر پرچم فدراسیون جودو هستند؛ علی برکت الله!
و اما نکته دیگر، ثبت نام تیمی به نام «هیات جودوی سیدآباد» که معلوم نیست در کجای ایران قرار دارد که دوستان جودویی رفته اند دنبالشان که بیایند در سوپرلیگ تیم بدهند. خود ما چند روز است کل «گوگل» و «ویکی پدیا» را بالا پایین کرده ایم ‌و کلی سیدآباد یافته ایم. یعنی خود گوگل و ویکی پدیا هم «هنگ» کرده اند! از دماوند و فومن بگیر تا سقز، چناران، گنبدکاووس و خیلی جاهای ایران، سیدآباد دارند. حتی در افغانستان هم سیدآباد مشاهده شده، اما سیدآباد مورد نظر فدراسیونی ها معلوم نیست. یعنی ما نمی دانیم که امیدواریم عزیران فدراسیون بگویند سیدآباد مدنظرشان کجاست و ما و کل خانواده جودوی مملکت را از استرس نجات دهند! پس «هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم!!»

ثبت دیدگاه

  1. برای این رسانه متاسفم که مطالب کارشناسی درج نمیکنه واطلاعات ضعیف داره حداقل مشاور بگیرید

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.