جدیدی:  کسب کرسی آسیایی از سوی من به سوریان هم کمک می کند
28 بهمن 1399 - 11:57
شناسه : 15351
8
پیشکسوت کشتی ایران گفت: فرآیند انتخابی حلقه مفقوده تیم ملی کشتی بوده است اما باید قانون مند انجام شود.
پ
پ

به گزارش فرهنگ ایرانیان ، عباس جدیدی در حاشیه رونمایی از تندیس قهرمانان المپیک و پار المپیک در مورد وضعیت کشتی برای حضور در المپیک توکیو بیان کرد: با تغییر و تحولاتی که در برگزاری المپیک اتفاق می افتد و موضوعاتی که پشت آن است این سوال به وجود می آید که المپیک واقعا برگرار می شود؟ از طرفی این ویروس نیز هر لحظه جهش پیدا می‌کند. امیدوارم این مسئله ناامیدی در تفکر کشتی‌گیران ما که المپیکی تمرین می‌کند، ناامیدی ایجاد نکند.

او افزود: اردوها برقرار شده است و فدراسیون کارهای قشنگی انجام داد و فرآیند انتخابی‌ها را ایجاد کرده است. اما این فرآیند باید برای همه اوزان اجرا شود. فرآیند انتخابی حلقه مفقوده این سال‌ها بوده است و الان ایجاد شده است اما باید قانون‌مند جلو برود. امیدوارم کشتی خوب بدرخشد. همیشه در المپیک، کشتی و وزنه برداری مدال‌آور بوده اند و امیدوارم در المپیک توکیو نیز بتوانند دست پر برگردند.

جدیدی در مورد حضورش در انتخابات اتحادیه کشتی آسیا نیز تاکید کرد:انتخاب من می‌تواند به روند انتخاب حمید سوریان کمک کند. در مجامع بین المللی از لحاظ نداشتن نماینده همیشه به مشکل برخوریم. اکنون باید بین‌المللی فکر شود و همه باید بیایند و کمک کنند تا در گرفتن کرسی موفق شویم. باید آنقدر هزینه و رایزنی کنیم و از تمام ظرفیت هایمان استفاده کنیم تا کرسی های بین المللی را بگیریم. امیدوارم دولت به اهمیت موضوع دولت پی برده باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.