«آرامش محوری»، اهتمام برای «یکدلی و اتحاد» ‌و پرهیز از «باندبازی» سه ویژگی رییس کاراته
02 اسفند 1399 - 18:05
شناسه : 15760
2
مدیری که از جنس دوومیدانی، وزنه برداری و کاراته نیست به طور قطع بعد از این نوشتار به جانبداری از «سیدحسن طباطبایی» و البته الفاظ دیگر و حتی اتهامات مختلف از سوی برخی ها متهم می شویم که البته اهمیتی نخواهیم داد.
نویسنده : جواد منتخبی
پ
پ

چرا که دلایل کافی و متقن داریم که رئیس جوان فدراسیون کاراته که امروز با هجمه هایی ناجوانمردانه روبروست، مدیری است که «آرامش» این حلقه مفقوده ورزش ایران را به جامعه کاراته تزریق کرده است.
طباطبایی از جنس کاراته نیست، همان طور که از خانواده دوومیدانی نیست و البته از جنس وزنه برداری هم نیست. اما از جنس ورزشی خاص بودن، شاید شرط «لازم» باشد، اما «کافی» نیست.
طباطبایی مثل هر مسئول دیگر قطعا با ضعف ها و ایراداتی روبروست، اما در نوع مدیریتش و در مواجهه با جامعه هدف کاراته و رویارویی با مسائل و معضلات این ورزش پرطرفدار و مدال آور، چند ویژگی خاص دارد که دست کم در روسای پیشین فدراسیون کاراته یا نبوده و یا اندک بوده اند.
بزرگ‌ترین خصیصه حسن طباطبایی، «آرامش محور» بودن اوست که این را در مدیریت قبلی وی در فدراسیون های دوومیدانی و وزنه برداری و همچنین مجموعه های آزادی، شیرودی و کشوری به عینه دیدیم. دومین خصوصیت طباطبایی که در واقع یکی از بزرگ‌ترین و حیاتی ترین نیازها و حتی خلاهای جامعه کاراته در طی این سال ها بوده است،
تلاش برای ایجاد «وحدت و همدلی» در بین اعضای خانواده مملکت است و بالاخره ویژگی سوم مدیر جوان فدراسیون کاراته، پرهیز از «باند بازی» و دسته بندی های معمولا رایج در ورزش ایران است. با این اوصاف و البته با توجه به ضعف ها و کاستی های موجود، نمره مدیریت سیدحسن طباطبایی در فدراسیون کاراته اگر ۲۰ نباشد، صفر هم‌ نیست. مگر آن‌ که مغرضان و غرض ورزان، حتی به اصل «وجدان» و انصاف هم معتقد نباشند!

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.