صعود درخشان آبی ها به دور حذفی لیگ قهرمانان
02 مهر 1399 - 20:27
شناسه : 2553
8
استقلال الاهلی عربستان را در هم کوبید استقلال با ارایه یک بازی هدفمند و تهاجمی با سه گل الاهلی عربستان را شکست داد تا ضمن صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا برای دیگر رقبا خط و نشان بکشد .
پ
پ

در آخرین بازی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، شاگردان مجید نامجو مطلق که برای صعود به کسب ۳ امتیاز بازی با الاهلی عربستان چشم داشتند ، حساب شده و با برنامه تهاجمی خود حریف را در چنگ حود اسیر نمودند تا با برتری پرگل در این بازی ، سند حذف الشرطه عراق را صادر کنند .
آبی پوشان در این بازی از همان ابتدا با سه مهاجم زهر دار خود یعنی شیخ دیاباته ٰ، ارسلان کاظمی و مهدی قایدی ، دروازه حریف را آماج حملات خود کردند تا پس از از دست دادن چند فرصت گلزنی ، با شوت دیدنی مهدی قایدی مهاجم ریز نقش و بی مهار خویش دروازه تیک الاهلی را فرو بریزند .

پس از این موقعیت،‌ توپ و میدان بیشتر در اختیار آبی‌پوشان بود و شاگردان مجید نامجومطلق سعی داشتند با فشار در نیمه زمین حریف،‌ موقعیت‌هایی روی دروازه الاهلی ایجاد کنند. این گل در دقیقه ۲۹ به ثمر رسید تا استقلالی ها با روحیه ای دوچندان حملات خود را بر روی دروازه حریف پی بگیرند .
در دقیقه ۳۹ ارسال مهدی قایدی از سمت راست محوطه جریمه الاهلی با ضربه سر علی کریمی همراه شد تا گلر نیم الاهلی برای دومین بار تسلیم شده و خیال نامجو مطلق از بابت پیروزی و صعود راحت شود .
در نیمه دوم نیز باز این استقلال بود که حاکم میدان بود تا این بار شیخ دیابانه در دقیقع ۵۴ و روی ارسال دقیق علی کریمی ٰبا ضربه سر دقیق و بی نقص خود تیم الاهلی را کاملا خلع سلاح کند . در ادامه بازی شاگردان نامجو مطلق بازی را به میل خود اداره کردند تا با شایستگی به همراه تیم الاهلی عربستان راهی دور دوم و حذفی مسابقات شوند .
خبر بد این بازی مصدومیت وریا غفوری کاپیتان استقلال بود که در اواخر نیمه اول دچار آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران شد تا جای خود را از نیمه دوم به محمد دانشگر بدهد .
بی شک اگر استقلال در دور حذفی نیز چنین کوبنده و تهاجمی در مقابل حریفان ظاهر شود ، این توان را دارد که حتی به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا نیز صعود کند . بویژه که دیابانه ٰ قایدی و مطهری مثلث آتشینی را در خط حمله آبی ها شکل داده اند و مقابله با آنها کار هر دفاعی نیست . علی کریمی نیز پشت سر این سه مهاجم به خوبی خود را به محوطه جریمه حریفان می رساند تا ضمن عملکرد درخشان در امر بازیسازی در گلزنی نیز موفق عمل کند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.