وقوع تخلف باعث توقیف فیلم «برادران لیلا» شد
01 تیر 1401 - 14:21
شناسه : 33266
3
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بررسی‌ها و نظر مجموعه افرادی که در تصمیم گیری حضور داشتند متفق القول بر این بود که تخلف صورت گرفته است.
منبع : باشگاه خبرنگاران
پ
پ

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیات وزیران در رابطه با توقیف فیلم برادران لیلا، اظهار داشت: چند هفته پیش در حیاط دولت اعلام کردم ما طبق قانون عمل خواهیم کرد. قانون در این زمینه مشخص بود. دوستانمان در سازمان سینمایی بررسی‌های کاملی انجام دادند و اصرار من بر این بود که حتما قانون رعایت شود.

به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، این بیانیه و اعلام نظر مبتنی بر این بررسی‌ها بوده و مجموعه افرادی که در این تصمیم گیری بودند متفق القول تخلف صورت گرفته است.

او گفت: ممکن است سال‌های قبل مجموعه وزارت ارشاد و سازمان سینمایی به هر دلیلی در این موضوعات منفعل عمل می‌کرده است، اما بنای ما این است در دوره جدید مطابق قانون عمل کنیم.

اداره نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی دور قبل با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که پروانه نمایش فیلم سینمایی “برادران لیلا” به دلیل تخلفات و سرپیچی از مقررات صادر نمی‌شود.

فیلم سینمایی “برادران لیلا” به کارگردانی سعید روستایی بدون طی کردن تشریفات و روند قانونی برای جشنواره فیلم کن ارسال شده بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.