سریال آقازاده های ورزشی-این قسمت استقلال تهران!
13 مهر 1399 - 14:00
شناسه : 3709
7
سیدمهدی فاطمی از گوش شکسته های ورزشی نویس و البته باسابقه های روابط عمومی ورزش کشور است.
پ
پ

«سید» قلمی روان و البته دقیق و بی هیچ موجز و مجیزگویی دارد. صریح حرف می زند و مراعات هیچ مدیر و مسئول کم کار و بی جربزه را نکرده و نمی کند.

در آخرین پست اینستاگرامی اش سید چنین می نویسد:

در پست قبلی اشاره ای مختصر به فساد و فضاحت عملکرد وزیر ورزش داشتم که با واکنش معاون محترم ایشون مواجه شد و معتقد بودند که صداقت و انصاف در اون گزارش رعایت نشده!

ایشون در خصوصی فرمودند شخص وزیر و وزارت خونه کوچکترین نقشی در بر پایی نمایشگاهی که پر بود از پلنگ های بادکنکی رنگ و لعاب دار نداشته اند ما هم چشممون رو اون مراسم افتتاح و روبان بریدن سلطانی فر بسته و فرمایش آقای دکتر رو به دیده منت می پذیریم؛

اما آقای دکتر! برای نقش مستقیم وزیر در قرارداد ننگین ویلموتس چه توجیهی دارید؟ برای وعده های پوشالی واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که هرگز به مرحله اجرا نخواهد رسید؟ برای فرار قهرمانان بزرگ ورزشی مان و ملحق شدنشان به تیم های ملی دیگر ؟ با شعار به حق هواداران استقلال که سالهاست مورد ظلم و بی عدالتی این وزیر بی کفایت قرار گرفته اند چه می کنید؟!

پیشنهاد می کنم سریال سفارشی ساز شبکه خانگی که نه توسط بیگانه ها که به دست به زعم تان خودی ها ساخته شده را تماشا کنید ؛ سریال آقا زاده که اشاره کوچکی به فساد نکبت زاده ها دارد!

رییس شما امروز را با‌مصونیتی که دولتی بودن برایش بوجود آورده سپری می‌کند اما دیر یا زود نوبت رسیدگی به اتهامات ، تخلفات و افتضاحات ایشان خواهد رسید!

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.