تیم “منتخب روستا” برنده اولین دوره جام روستا شد
15 مهر 1399 - 13:45
شناسه : 3901
7
رویدادی متفاوت و دیدنی دیدار دوستانه فوتبال تیم های "قلم ورزش" و "منتخب روستا"، روز دوشنبه با برتری تیم روستا همراه شد.
پ
پ

به گزارش سایت فرهنگ ایرانیان ، در رویدادی متفاوت و دیدنی، تیم منتخب روستا در پایان یک دیدار نزدیک و جذاب با نتیجه ۴ بر ۳ بر تیم قلم ورزش(خبرنگاران و عکاسان ورزشی) غلبه کرد و برنده اولین دوره جام روستا شد.
این دیدار به مناسبت روز ملی روستا با حضور دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و اصحاب رسانه، هنر، اقتصاد و ورزش و با همکاری خوب مهندس عباسی مدیرعامل موسسه فرهنگی و ورزشی پیام که همواره در برگزاری مسابقات با اهداف فرهنگی و ورزشی پیشگام است، به قضاوت خوزستانی، انزابی و محمدی فر در باشگاه پیام انجام شد.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه این رویداد با ارج نهادن این حرکت ملی اصحاب رسانه و ورزش در پرداختن به موضوع مهم روستا، گفت: روستاهای کشور با حدود ۳۰ میلیون جمعیت دارای ظرفیت بی نظیر و بکر در همه حوزه ها خصوصا کسب و کار و ورزش است.

دکتر احمدی ضمن تقدیر از این اقدام ارزشمند که با مشارکت “بیزیکت روستا” انجام شد، افزود: با توجه به ظرفیت های روستا و توسعه آن، می توان اقتصاد ملی را تقویت، بیکاری را کاهش و تولید را گسترش داد‌.
گفتنی است میهمانان ویژه این رویداد، مهندس پاشا، دکتر یزدی، مهندس شفیعی از وزارت صنعت و معدن، سید محسن جلادتی از‌گروه های همیار فوتبال، چگینی مدیر جمعیت هواداران فوتبال، صالحی از تولیدی پوشاک راد و جلال بیات بودند و در حاشیه برگزاری این مسابقه، به همت تیم قلم ورزش از عکاسان و نویسندگان پیشکسوت ورزش کشور تجلیل و از سامانه جامع کسب و کار روستایی با نام “بیزیکت” رونمایی شد.

قلم ورزش

تیم فوتبال قلم ورزش


ابوالفضل کشاورز مدیر تیم ملی روستا نیز در این مراسم تاکید کرد: نظر به ضرورت های ملی در پرداختن به توسعه کسب وکار روستایی به عنوان مبانی تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و توسعه و ترویج ورزش روستایی، این دیدار زیبا و ماندگار با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی پیام، برگزار شد و طی آن شاهد یک رویداد متفاوت فرهنگی و ورزشی بودیم. امیدوارم این تعامل دوسویه بین رسانه و روستا، در آینده منجر به اتفاقات بهتر در راستای ارج نهادن به روستا و جلب توجه جامعه به جایگاه واقعی آن شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.