محمود فکری سرمربی استقلال شد
16 مهر 1399 - 15:09
شناسه : 3988
4
محمود فکری که صبح امروز با حضور در سازمان لیگ یکطرفه قرارداد خود را با نساجی فسخ کرد ، با استقلالی ها برای هدایت این تیم به مدت یک سال به توافق رسید .
پ
پ

به گزارش سایت فرهنگ ایرانیان، با اینکه مسوولان نساجی مازندران در واکنش به فسخ یکطرفه قرارداد از سوی محمود فکری اعلام کرده اند ، از این مربی شکایت خواهند کرد ، فکری این شکایت را حق نساجی ها دانست و اعلام کرد به این باشگاه غرامت خواهد پرداخت .
فکری با رد اینکه مبلغ قراردادش یک میلیارد تومان بوده و باید ۵ برابر این مبلغ را به نساجی ها بعنوان غرامت بپردازد ، افزود : مبلغ قرارداد من با نساجی کمتر از این مبلغ است و به هر حال باید غرامت مد نظر نساجی ها را بپردازم .
وی با اعلام اینکه خیال هواداران نساجی راحت باشد که برای فصل آتی لیگ تیمی خوب و آینده دار را بسته است ، تصریح کرد : به هر حال من با مسوولان نساجی توافق کرده بودم که در صورت اعلام نیاز استقلالی ها ، با این تیم فسخ خواهم کرد .
فکری با بیان اینکه مذاکرات خوبی با مسوولان باشگاه استقلال انجام داده و همه چیز برای امضای قرارداد فراهم است ، گفت : ان شالله عصر امروز با حضور در باشگاه استقلال ، آخرین مذاکرات را انجام داده و با استقلالی ها برای یک سال قرارداد خواهم بست .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.