دارند علی پروین را به سخره می گیرند..!؟
19 مهر 1399 - 11:13
شناسه : 4169
5
چندي پيش كه علي پروين با وزير ورزش زاويه داشت و بعد ازيك ملاقات ساده و با تعاريفي كه سلطان از سلطاني فر كرد و وانمود كرد زاويه اي وجود ندارد(!)به علي پروين توصيه كردم ،مراقب باشد بازي نخورد! كه اتفاقا بعد از يكهفته با موضعگيري شديد تر از قبل از جانب علي پروين نسبت به وزير ورزش ، معلوم شد سلطان بدجوري بازي خورده است!؟
نویسنده : مجيد سعيدي
پ
پ

کاری ندارم ،دلیل زاویه بین این دو چه بودو چه وعده ای وزیر به علی پروین داد که این زاویه فقط ،یک هفته به صفر نزدیک شده بود . اما نکته ای که وجود دارد و علی القاعده پروین را بعد از آن ماجرا به سکوت واداشت !حضور قریب الوقوع سلطان در ترکیب هیات مدیره پرسپولیس است که اگر علی پروین رضایت به این حضور بدهد ،مرتکب بزرگترین اشتباه زندگی ورزشی خود شده است!؟
بارها گفته ام ؛علی پروین عنصر لاینفک پرسپولیس است که حتی اگر پست و مقامی در پرسپولیس نداشته باشد ، آنقدر بزرگ هست وآنقدر محبوبیت، شان و منزلت داردکه نتوان ساده از کنار نام او گذشت! حالا چرا او رضایت داده در این اوضاع و احوال به حضور درهیات مدیره پرسپولیس پاسخ مثبت بدهد؟
شاید پاسخ آن از جهاتی معلوم باشد، اما اگر علی پروین قبل از هرتصمیمی ،فضای بعد از شکست پرسپولیس مقابل فجر سپاسی را بخاطر بیاورد کرد که جلوی دوربین با فوتبال خداحافظی کرد اما در عمل (!) هفته بعد روی نیمکت نشست ، یادوره ی کوتاه مدت سرپرستی اش در مجموعه باشگاه را در ذهن تداعی کند، آنگاه آگاهانه و با چشم باز تصمیم خواهد گرفت.
منکر این نیستم که علی آقا عاشقانه پرسپولیس را دوست دارد ( و عشق ،چشم معشوق را کورمی کند)و شاید اگر خدمات او در دهه۶٠ نبود، امروز آثاری از نام پرسپولیس هم وجود نداشت ، اما همه ی اینها مربوط به تاریخ است ! که امروز دربین نسل جدید خریدار ندارد، به خصوص که علی پروین سالهاست معترف است ؛ دیگر کسی به عشق پروین و نام پرسپولیس حاضر نیست یک قدم بردارد..!؟
با چنین اوصافی و در حالیکه عالم و آدم می دانند ، وضعیت مالی و مدیریتی پرسپولیس درچه حد اسف بار است (که پوکرقهرمانی در لیگ و فینالیست شدنش در آسیا درپوش گذاشته رو مشکلاتش) و یحیی گل محمدی با حضور در سیما فقط به بخش ناچیزی از آن اشاره کرد ، ازعلی پروین چه کاری برمی آید؟
آیا پروین قادراست، زاویه بین رسول پناه با آقا یحیی را که سرپرست موقت پرسپولیس در کلیه محافل غیر رسمی (که صدا و فیلم او در فضای مجازی دست بدست شده)علیه سرمربی موفق سرخپوشان صحبت می کند!کم نماید؟
قبلا گفتم ، بازهم تاکید می کنم ؛پروین نباید بازی بخورد و حق ندارد نردبان دیگران شود.
پروین اگر تصور می کند این حضور، واگذاری سهام به شرکت مساله دار(!) کهن پیشکسوتان را تسهیل خواهد کرد، سخت در اشتباه است . همان اشتباهی راکه در مورد حسین هدایتی مرتکب شد!
از پروین که اکنون وارد نیمه دوم دهه هفتاد زندگی خود شده انتظار می رود دیگر مثل دهه پنجاه زندگی اش فکر نکند.
او در تصمیم گیری باید نیم نگاهی هم به فضای سیاسی و اقتصادی حاکم بر کشور و همچنین جامعه آماری طرفدارانش داشته باشد.
پروین حتی اگر ماجرای وزارت صمت و مقاومت های یک کارمند ساده در ایستادگی مقابل سلطان را بخاطر بیاورد حتم دارد، از سر عاشقی تصمیم نخواهد گرفت.
از من گفتن بود؛ خواه پند گیرد ، خواه ملال.
هیات مدیره پرسپولیس اکنون علاوه بر آنکه با بدهی های میلیاردی خارجی و داخلی روبروست و بسیاری ازمنابع در آمدی را پیش خور کرده ،پنجره اش بسته است و فینال آسیا را هم پیش رو دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.