درخواست حاتمی‌کیا از مردم برای تماشای قانونی «خروج»
23 فروردین 1399 - 17:01
شناسه : 538
7

ابراهیم حاتمی‌کیا از تماشاگران فیلم «خروج» دعوت کرد که فیلم را به طور قانونی در کنار خانواده‌هایشان ببینند. به گزارش ایسنا، این فیلمساز در آستانه اکران آنلاین فیلم «خروج» پیامی ویدیویی منتشر کرده که در بخشی از آن گفته است: «من در سال ۹۸ فیلمی به نام «خروج» ساختم که در جشنواره فجر شرکت کرد. […]

پ
پ

ابراهیم حاتمی‌کیا از تماشاگران فیلم «خروج» دعوت کرد که فیلم را به طور قانونی در کنار خانواده‌هایشان ببینند.

به گزارش ایسنا، این فیلمساز در آستانه اکران آنلاین فیلم «خروج» پیامی ویدیویی منتشر کرده که در بخشی از آن گفته است: «من در سال ۹۸ فیلمی به نام «خروج» ساختم که در جشنواره فجر شرکت کرد. همیشه بر این مبنا بود که بعد از سال جدید فیلم را اکران می‌کردم، اما با وضعیت کرونایی که پیش آمده این از ما سلب شده و آینده مبهمی هم در در جلوی ماست و نمیدانیم چه می‌شود. »

او ادامه داده است: « دوستان تصمیم گرفتم که به روش اینترنتی این کار انجام شود که در سینمای ایران تا حالا رخ نداده و ما پیشگامان این مسیر در سینمای ایران حساب می‌شویم به هر حال این روش هم شدنی است و جواب می‌دهد و مردم این روزها در خانه‌هایشان هستند و چه خوب که ما هم از این فرصت استفاده کنیم و شما را در این فیلم شریک کنیم.

امیدوارم این نوع بلیت خریدن و این سنت جدید را انجام بدهیم و خانواده در کنار هم فیلم را ببیند. خدا را شکر می‌کنم فیلم من از نوعی است که کاملاً خانواده کنار هم می‌توانند باشند و آن را تماشا کنند و امیدوارم خدای ناکرده دانلودی صورت نگیرد و فیلم به شکل غیرقانونی پخش نشود. البته معتقدم که مردم ما به حدی در حوزه‌های فرهنگی فهیم شده‌اند که می‌دانند این کار یعنی ضربه زدن به ارکان تهیه این فیلم. بقای ما به این است که فیلم ساخته شود و بعد از طریق نمایش آن بودجه برگردد تا باز یک فیلم دیگر بسازیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و انشاءلله با دیدن فیلم مدیون آن دو ساعتی که شما خواهید گذاشت و مبلغی که خرج کرده‌اید نباشیم و سرمان بلند باشد.

«خروج» با بازی فرامرز قریبیان، پانته‌آ پناهی‌ها،جهانگیر الماسی، سام قریبیان، کامبیز دیرباز ، گیتی قاسمی، محمدرضا شریفی‌نیا، محمد فیلی و مهدی فقیه یکشنبه ۲۴ فروردین به مدت ۲۴ ساعت در سامانه‌های فیلمیمو و نماوا اکران آنلاین می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.