رئیس سازمان حمایت: ‌حساب‌های وکالتی خرید خودروهای داخلی رفع انسداد شود
27 خرداد 1402 - 22:34
شناسه : 55571
5
رئیس سازمان حمایت در نامه‌ای به مدیران عامل بانک‌ها و موسسات اعتباری اعلام کرد مبالغ مسدودی حساب‌های وکالتی خودروهای تولید داخل، رفع انسداد شود.
منبع : فارس
پ
پ

به نقل از سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان حسین فرهید‌زاده، با ارسال نامه‌ای خطاب به ۲۸ مدیر عامل بانک و مؤسسه اعتباری‌، خواستار رفع مسدودی  حساب وکالتی متقاضیان خرید خودروهای تولید داخل به مبلغ یکصد میلیون تومان به نام این سازمان شد.

در این نامه آمده است: با عنایت به انجام دومین مرحله فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه و اتمام اولویت بندی متقاضیان خرید خودروهای تولید داخل، حسب تصمیمات متخذه مقرر شد همه بانک‌های عامل نسبت به رفع مسدودی حساب وکالتی به مبلغ یکصد میلیون تومان به نام این سازمان، اقدام لازم را انجام دهند.

در ادامه این نامه عنوان شده است: مستدعی است ضمن تسریع در رفع مسدودی حساب متقاضیان مذکور از تاریخ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ دستور دهید نسبت به ابلاغ و اطلاع‌رسانی موضوع به کلیه شعب مرتبط اقدام و نتایج به این سازمان منعکس شود.

بدیهی است برداشت مبالغ مذکور به منزله انصراف و حذف اولویت نبوده و چنانچه متقاضیان در سایر طرح‌های فروش خودرو شرکت  نکنند، در مهلت مقرر و براساس اولویت‌بندی اعلامی و فرآیندهای مربوطه، می توانند نسبت به خرید خودرو اقدام  کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.