ضرورت همکاری دستگاه ها با شهرداری برای کاهش ساختمان های ناایمن
28 خرداد 1402 - 10:58
شناسه : 55608
4
رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت همکاری دستگاه‌های مختلف با شهرداری تهران برای کاهش ساختمان‌های ناایمن تاکید کرد.
منبع : فارس
پ
پ

مهدی بابایی در پنجاه و سومین جلسه کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران که با حضور شهردار منطقه ۶ و جمعی از مدیران شهری این منطقه برگزار شد، از ورود منطقه شش به موضوع مترو تشکر و قدردانی کرد و گفت: فعال سازی مجدد خط شش پس از ۵ سال توقف در مراحل ساخت و کمک به تکمیل و راه اندازی بخش میانی خط ۶ نشان می دهد تمام هم و غم مدیریت شهری منطقه رفع معضلات شهری و خدمت رسانی به شهروندان پایتخت است .

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت همکاری دستگاه‌های مختلف با شهرداری تهران و سازمان مدیریت بحران شهر تهران برای کاهش ساختمان‌های ناایمن تاکید کرد و گفت: ورود قوه قضائیه به عنوان مدعی العموم به موضوع ساختمان‌های ناایمن تهران اقدام مثبتی است و در حال حاضر این قوه لیست ساختمان‌های ناایمن و بحرانی تهران را منتشر کرده است و باید منتظر اقدام عملی قوه قضائیه برای برخوردهای قانونی با مالکان این ساختمان‌ها باشیم.
وی با بیان اینکه در ابتدای این دوره با همراهی سایر اعضای شورای اسلامی شهر تلاش کردیم مشکلات روی زمین مانده شهر تهران به حداقل برسد، تصریح کرد: تعداد ساختمان‌های ناایمنِ بحرانی از دهه ۷۰ تا سال گذشته بر روی عدد ۱۲۹ ایستاده بود که در حال حاضر این عدد دو رقمی شده است و امیدواریم تا پایان دوره کاری شورای اسلامی شهر این عدد به عدد یک رقمی و یا حتی صفر تبدیل شود.
بابایی با اشاره به اینکه در محلات شهر تهران نیز باید به آموزش به عنوان یکی از ضرورت‌های افزایش ایمنی توجه شود، خاطرنشان کرد: تقویت گروه‌های دوام در محله‌های شهر تهران و در پی آن افزایش آموزش و انجام مانورها می‌توان به افزایش توانمندی شهروندان در زمان بحران امیدوار بود.
در ادامه رضا محمدی، شهردار منطقه ۶ با ارائه گزارشی از برنامه ها و فعالیت های این منطقه در حوزه ایمنی، موفقیت اخیر منطقه در کاهش حوادث را نتیجه استفاده از ظرفیت داوطلبانه گروه های مردمی و بهره گیری از قوانین دانست.
گفتنی است؛در جریان این جلسه از خانواده قریب رضا دارابی آتش نشان شهید که چندی پیش در حادثه ساختمان بهار به شهادت رسید، تقدیر و تجلیل شد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.