درآمد رویایی رئال مادرید پس از بازسازی سانتیاگو برنابئو
01 تیر 1402 - 7:38
شناسه : 55952
2

مانند فصل گذشته، رئال مادرید از لالیگا خواسته تا سه بازی اول لیگ فصل آینده را میزبان نباشد تا به کار بازسازی برنابئو سرعت ببخشد.

پ
پ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ انتظار می‌رود که پایتخت اسپانیا تابستان بسیار گرمی را پیش رو داشته باشد.

بااین حال بازسازی برنابئو ادامه خواهد داشت وباشگاه تمام تلاش خود را کرده تا با سریع ترین حالت ممکن ، در تاریخ پیش بینی شده بازسازی ورزشگاه را تمام کند.

با اینکه هنوز هیچ تاریخ رسمی برای افتتاح یکی از زیباترین ورزشگاه های جهان اعلام نشده اما انتظار می‌رود برنابئوی جدید در روز ۱۴ دسامبر افتتاح شود ( سالگرد افتتاح ورزشگاه در سال ۱۹۴۷).

به گزارش چابک آنلاین، ازآنجایی که تابستان بهترین زمان برای سرعت بخشیدن به بازسازی این ورزشگاه است، سران مادرید مثل فصل های گذشته از لالیگا خواسته‌اند که بازی های ابتدایی فصل را از حریف میزبانی نکنند تا بتوانند با سرعت بیشتر و بدون دردسر به خاطر جمع کردن ماشین آلات و داربست ها کار بازسازی را پیش ببرند.

قرعه کشی لالیگا ۲۳/۲۴ همین پنجشنبه،برگزار می شود و مادریدی ها از قبل می دانند که هر اتفاقی بیفتد، سه هفته اول لیگ خارج از خانه به مصاف حریفان خواهند رفت.

بازی نکردن درسه هفته ابتدایی و فیفا دی های پیش رو این فرصت را به مادرید می‌دهد که بیش از دو ماه بعد از شروع لیگ به بازسازی بپردازند و هیچ بازی در برنابئو برگزار نشود.

در ابتدا، تاریخ افتتاح این اثر هنری برای اکتبر ۲۰۲۲ تعیین شد، اما این پیش‌بینی‌ بسیار خوش‌بینانه بود و علاوه بر این پروژه با اتفاقات غیر منتظره نیز روبرو شد.

اول، همه‌گیری کرونا که با شیوع این بیماری وضعیت اقتصادی و کارکارگران به کل متوقف شد.

سپس جنگ در اوکراین، دسترسی به مواد خام، به ویژه فولاد را بسیار گران کرد ، زیرا اوکراین یکی از تولیدکنندگان اصلی آلیاژ در جهان است.

با تمام این مشکلات پیش بینی می‌شود در سال ۲۰۲۴ بالاخره این ورزشگاه جذاب افتتاح شود.

رئال مادرید انتظار داردکه این ورزشگاه با تمام اسپانسر ها و رویداد هایی که در آن برگزار می‌کند بتواند سالیانه مبلغی حدود یک میلیارد یورو به صندوق باشگاه انتقال دهد.

بدون شک سانتیاگو برنابئو پس از بازسازی مکان جذاب و بی رقیبی برای فوتبال دوستان خواهد بود.

۲۵۸ ۲۵۸

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.