گزینه‌های روی میز بیرانوند؛ از یاغی شدن تا بازگشت به پیراهن سرخ
13 تیر 1402 - 19:39
شناسه : 57035
3

علیرضا بیرانوند به زودی مقصد فصل بعد خود را مشخص خواهد کرد.

پ
پ

سپهر ستاری: فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس از دیروز فضای نقل و انتقالات را تحت‌الشعاع خود قرار داده است. سنگربان پرسپولیس دیروز صبح با حضور در سازمان لیگ قراردادش را به صورت رسمی با پرسپولیس فسخ کرد. فسخی که البته پرسپولیسی‌ها روی قانونی بودن آن بحث دارند و اعلام کردند در صورت جدایی بیرانوند از او شکایت خواهند کرد.

در این بین از زمان اعلام جدایی بیرانوند گمانه‌زنی‌های مختلفی در خصوص مقصد او وجود داشته و نام چند تیم مختلف هم در این باره شنیده می‌شود.

از زمان فسخ قرارداد بیرانوند نام استقلال به عنوان جدی‌ترین مقصد او شنیده شده و حتی خبرها از توافق شفاهی این دروازه‌بان ملی‌پوش با آبی‌های پایتخت حکایت دارند. استقلال هم پس از جدایی حسین حسینی به دنبال یک جانشین مطمئن برای او بوده و تمایل زیادی برای انجام این انتقال دارد. اتفاقی که اگر رخ دهد به بزرگ‌ترین بمب نقل و انتقالاتی فوتبال ایران تبدیل خواهد شد.

گزینه‌های روی میز بیرانوند؛ از یاغی شدن تا بازگشت به پیراهن سرخ

به جز استقلال بحث حضور بیرانوند در تراکتور هم مطرح شده و حتی وکیل بیرو هم دیشب از چند پیشنهاد داخلی برای او پرده برداشت. با این حال هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور تمام این اخبار را تکذیب کرده و گفته آن‌ها هیچ برنامه‌ای برای این انتقال ندارند.

بازگشت به پرسپولیس و تمدید قرارداد یکی دیگر از گزینه‌های محتمل برای بیرانوند است. گرچه او قراردادش را فسخ کرده ولی مدیران پرسپولیس هنوز تمایل به مذاکره و امضای قرارداد دارند و گزینه ادامه فعالیت بیرانوند در پرسپولیس هنوز روی میز است. آن‌ها هنوز امیدوار هستند که بیرانوند از تصمیم خود پشیمان شود و به جمع قرمزها برگردد.

بیرانوند با توجه به شرایط سنی بعید است شانس زیادی برای حضور در لیگ‌های معتبر اروپایی داشته باشد و پس از تجربه تلخ در پرتغال و بلژیک احتمالا خودش هم علاقه‌ای به ترانسفر دوباره به فوتبال اروپا ندارد. با این وجود گفته می‌شود او از لیگ‌های ترکیه و عربستان پیشنهادانی دارد. موضوعی که اگر جدی باشد شاید با استقبال او هم مواجه شود و خروج بیرانوند از لیگ برتر ایران رقم بخورد.

بیشتر بخوانید:

۲۵۸ ۲۵۸

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.