روش هایی برای بزرگ کردن باسن بدون ورزش
10 مرداد 1402 - 10:00
شناسه : 59280
3

شما می توانید گزینه های زیر را برای بزرگ تر کردن باسن خود امتحان کنید.

پ
پ

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پریستن کر، بزرگ‌تر کردن باسن بدون ورزش آن‌طور که به نظر می‌رسد آسان نیست. شما باید برای مدت طولانی تمرین کنید و تنها پس از آن می توانید انتظار نتایجی را داشته باشید. معمولاً حدود ۶ تا ۸ ماه طول می کشد تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

به طور کلی، تمرینات ورزشی رایج‌ترین راه برای بزرگ‌تر کردن باسن هستند، اما شما می توانید با امتحان کردن روش های زیر عضلات باسن خود را تقویت کرده و به بزرگتر شده آن کمک کنید.

رژیم غذایی مناسب داشته باشید

بهترین راه طبیعی برای داشتن باسن بزرگ‌تر بدون ورزش، خوردن غذای مناسب است که می‌تواند اندازه باسن را به طور طبیعی افزایش دهد.

غذاهایی که این توانایی را دارند که باسن شما را بدون ورزش بزرگتر کنند، در واقع می توانند باعث افزایش وزن کلی نیز شوند. با این حال، می‌توانید انتخاب‌های غذایی درستی داشته باشید و جایگزین‌های سالم‌تری به جای غذاهای ناسالم سرخ‌شده انتخاب کنید.

میوه های خشک

شما از طریق میوه های خشک کالری‌های سالمی دریافت خواهید کرد. خوردن خرما یا خوردن شیک با مقدار زیادی خرما می تواند راهی عالی برای افزایش کالری دریافتی روزانه و کمک به افزایش وزن باشد. فقط یک فنجان خرما می تواند ۵۰۰ کالری به شما بدهد.

کشمش و آلو دارای کالری بسیار بالایی هستند و در یک فنجان بیش از ۴۰۰ کالری در یک وعده دارند. یک فنجان نارگیل خرد شده حدود ۲۸۳ کالری به شما می دهد، یک فنجان برش های آووکادو حدود ۲۳۵ کالری دارد و یک فنجان انجیر تازه دارای ۱۶۷ کالری است.

کره بادام زمینی

به دلیل محتوای چربی و پروتئین بالا، کره بادام زمینی می تواند به افزایش وزن شما به ویژه در قسمت باسن کمک کند.

طبق یک مطالعه انجام شده، مشخص شد که مصرف کره بادام زمینی می تواند خطر ابتلا به برخی سرطان های روده را نیز کاهش دهد. خوردن آجیل و کره بادام زمینی نیز با خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ مرتبط است.

آجیل

آجیل ها به طور کامل پر از کالری هستند؛ برای مثال فقط ۱ اونس آجیل حاوی ۲۰۰ کالری است. آنها همچنین میان وعده های سالم و غنی از مواد مغذی را تشکیل می دهند که می توانید در هر زمان میل کنید.

چربی و پروتئین این آجیل می تواند ذخایر چربی و پروتئین باسن شما را افزایش دهد.

پنیر کلبه یا پنیر کاتیج

پنیر کوتیج برای کسانی که می‌خواهند باسنی بزرگ‌تر و سفت‌تر داشته باشند، گزینه بسیار مناسبی است. از آنجایی که سرشار از پروتئین و خواص چربی سوزی است، می تواند به بهترین شکل عضلات سرینی را تقویت کند!

سیب زمینی شیرین

سیب زمینی شیرین از فیتواستروژن تشکیل شده است؛ فیتواستروژن خواصی مشابه استروژن، هورمون زنانه در بدن ایجاد می کند. از آنجایی که استروژن نقش رسوب چربی در باسن زنان را ایفا می کند، افزودن سیب زمینی شیرین به وعده های غذایی شما می تواند به شما کمک کند بدون ورزش باسن بزرگتری داشته باشید.

ماهی قزل آلا

ماهی قزل آلا منبع خوبی از پروتئین است و همچنین بسیار غنی از اسیدهای چرب امگا ۳ است که فوایدی دارد و به سلامت کلی کمک می کند. اسیدهای چرب امگا ۳ نیز ممکن است در رشد عضلات و حفظ توده عضلانی که پس از ورزش به دست آورده اید مفید باشند.

تخم مرغ

به خوبی شناخته شده است که تخم مرغ چقدر در رژیم غذایی اهمیت دارد زیرا بسیار مغذی است. آنها سرشار از ویتامین B12، فسفر و ریبوفلاوین و منابع خوبی از پروتئین هستند.

تخم مرغ همچنین حاوی آمینو اسیدهایی است که سنتز عضلات را تقویت کرده و از تجزیه عضلات جلوگیری می کنند. بنابراین، اگر میخواهید باسن بزرگ تری داشته باشید آن را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

حبوبات

حبوبات منبع خوبی از پروتئین هستند و سنتز عضلات را تقویت می کنند. آنها همچنین دارای ریز مغذی‌هایی هستند که برای سلامتی مفید هستند، از جمله منیزیم. حبوبات شامل لوبیا، نخود، عدس و بادام زمینی می باشد.

آووکادو

آووکادو سرشار از پروتئین و همچنین منابع خوبی از ویتامین C، منیزیم و آنتی اکسیدان است.

این ترکیبات به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که عضلات شما پس از تمرین آسیب نمی بینند. آنها همچنین به ریکاوری عضلات پس از ورزش کمک می کنند و از التهاب ناشی از ورزش جلوگیری می کنند.

سایر منابع پروتئینی عبارتند از:

  • ماست
  • شیر
  • جوجه
  • پنیر کوتاژ
  • ماهی تن
  • سیب زمینی
  • گوجه فرنگی
  • برنج قهوه ای
  • دانه کتان

به غیر از خوردن غذاهای غنی از پروتئین، می توانید پس از تمرین از شیک پروتئینی نیز استفاده کنید، زیرا این روش خوبی برای ترمیم و ساخت صحیح عضلات است.

از غذاهای غنی از مواد معدنی و ویتامین ها استفاده کنید

اطمینان از دریافت مناسب مواد معدنی و ویتامین ها از طریق رژیم غذایی برای بدن شما بسیار مهم است تا بتواند پروتئینی را که می خورید هضم کند. غذاهایی که مملو از مواد معدنی و ویتامین هستند عبارتند از:

  • سبزیجات سبز برگ
  • آجیل
  • سیب زمینی های شیرین
  • بلغور جو دوسر
  • توت ها
  • کینوا

از کرم های تقویت کننده باسن استفاده کنید

این محصولات که به عنوان کرم‌های سفت‌کننده و تقویت کننده باسن تایید شده‌اند، وعده می‌دهند باسنی پرتر و بزرگ‌تر بدون ورزش به ارمغان بیاورند. همچنین می تواند پوست و بافت باسن را بهبود ببخشد.

برخی از محصولات سفت کننده یا چاق کننده باسن باعث بالا رفتن باسن افتاده شده و کمک میکنند باسن شما ظاهری گردتر و پرتر داشته باشد. به همین دلیل است که بسیاری از دختران و زنان هنوز کرم های تقویت کننده باسن را امتحان می کنند و حتی برخی از خانم ها ادعا می کنند که این کرم ها موثر هستند.

برای افزایش سایز باسن مکمل استفاده کنید

بسیاری از مکمل های تقویت کننده باسن به شکل قرص در دسترس هستند و حاوی عصاره های گیاهی طبیعی مانند ریشه ماکا، نخل اره ای و سایر فیتواستروژن ها می باشند. اعتقاد بر این است که این گیاهان برای رشد باسن بدون ورزش موثر هستند.

از نظر فیزیکی فعال بمانید

اگر وقت ندارید ورزش کنید، سعی کنید خود را در فعالیت هایی که به تقویت ماهیچه ها کمک می کند مشغول کنید. به جای استفاده از آسانسور از پله ها استفاده کنید. این به تمرینات پایین تنه کمک می کند و باسن را محکم می کند.

مطمئن شوید که وضعیت بدن شما درست است. ایستادن با پشت صاف و باسن بیرون زده، به طور خودکار ظاهر باسن شما را افزایش می دهد و آن را بزرگتر و پرتر نشان می دهد.

ماساژ باسن را امتحان کنید

اگر به دنبال راه‌های طبیعی برای داشتن باسن بزرگ‌تر بدون ورزش هستید، ماساژ با روغن‌های ضروری یا گیاهی برای شما معجزه می‌کند.

برخی از زنان ادعا می کنند که اثر موقتی دارند زیرا رطوبت و افزایش جریان خون حتی بدون ورزش ظاهری بزرگتر و پرتر به باسن می دهد. در حالی که برخی از خانم ها هستند که ادعا می کنند با ماساژ باسن خود اثرات مطلوب و طولانی مدتی را به دست آورده اند. سعی کنید هر بار و دو بار در روز به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه با یکی از روغن های زیر بدن خود را ماساژ دهید:

جراحی برای افزایش اندازه باسن

اگر به نظر می رسد که سایر گزینه های ذکر شده برای بزرگ کردن باسن بدون ورزش کار نمی کنند، یا به هر دلیلی نمی توانید آنها را انجام دهید یا از آنها سودی نبرده اید، گزینه های جراحی در اختیار شماست.

جراحی پلاستیک برای بزرگتر کردن باسن به دو روش انجام می شود:

  • انتقال چربی

طبق تحقیقات انجام شده توسط اریک سوانسون (MD)، انتقال چربی روش موثرتر و ایمن‌ترین روش برای بزرگ کردن باسن است. این روش بدون هیچ تمرینی باسن شما را بزرگتر می کند. در طول این عمل، جراح چربی را از یک قسمت از بدن مانند شکم یا ران ها می گیرد و چربی را به بافت های چربی باسن تزریق می کند.

این روشی بهتر، ایمن‌تر و سریع‌تر با نتایج ماندگارتر است. تنها نقطه ضعف این است که هزینه این روش ممکن است بسیار بالا باشد.

  • پروتز باسن

این روش شامل استفاده از ایمپلنت های سیلیکونی مصنوعی است که با جراحی در داخل بافت های باسن قرار می گیرند. این جراحی باعث افزایش سایز باسن می شود. اما، برخی از عوارض جدی در این مورد وجود دارد.

توصیه می شود قبل از تصمیم گیری برای انجام چنین روش های جراحی با یک متخصص مشورت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.