داربی یک بازی خاص است/ استقلال برای قهرمانی کار خیلی سختی دارد
02 مهر 1402 - 9:58
شناسه : 64038
5
بازیکن پیشین استقلال اظهار کرد: نکونام هم دوست دارد استقلال بهترین عملکرد را داشته باشد.
منبع : ایسنا
پ
پ

ایمان عالمی، بازیکن پیشین استقلال درباره شرایط این روزهای این تیم اظهار کرد: شرایط استقلال نسبتا خوب است و این در ۴ هفته ابتدایی لیگ نتایج خوبی به دست آورد و توانست رضایت هواداران را جلب کند. با جذب چند بازیکن جدید در پست‌های مختلف مطمئنا شرایط این تیم بهتر خواهد شد.

او ادامه داد: مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شروع شده و استقلال به عنوان قهرمان لیگ نتوانست در این مسابقات حاضر باشد و این به خاطر ناتوانی و سهل انگاری برخی از مسئولان این باشگاه صورت گرفت و باعث رنجش و ناراحتی هواداران این باشگاه بزرگ شد.

عالمی درباره اینکه کادر فنی استقلال خواستار حضور دو بازیکن خارجی شده است توضیح داد: حضور بازیکن خارجی از اولویت‌های کادر فنی استقلال بود که مسئولان این تیم توانستند آن را جذب کنند. البته نکونام خواستار یک بازیکن دیگر هم بود که هنوز شرایط حضورش مهیا نشده است. حضور بلانکو می‌تواند خیلی از مشکلات استقلال را در طول مسابقات حل کند.

بازیکن سابق استقلال بیان کرد: نکونام هم دوست دارد استقلال بهترین عملکرد را داشته باشد. با اینکه از نظر بازیکن نتوانست بازیکن بزرگی جذب کند، اما در چهار هفته مسابقات لیگ برتر بهترین نتایج را کسب کرد. البته استقلال در ادامه رقابت با تیم‌های دیگر برای قهرمانی کار خیلی سختی را پیش رو دارد.

تعطیلات لیگ به سود استقلال بود؟ او در پاسخ به این سوال گفت: مسابقات لیگ به خاطر فیفادی تعطیل بود و تیم‌ها فقط تمرینات خود را برگزار کردند تا آمادگی خود را حفظ کنند.این تعطیلات به سود استقلال بود تا هماهنگ‌تر شود.

او در مورد صعود نکردن تیم امید به بازی‌های المپیک تاکید کرد: عنایتی مربی جوانی است که در لیگ برتر تجربه خوبی کسب کرده بود. توانایی زیادی دارد و باید به او بیشتر کمک می‌کردیم. باشگاه‌ها بازیکنانشان را در اختیارش نگذاشتند و به موقع با او همکاری نشد. قدرت فوتبال آسیا هستیم اما باز هم تیم امیدمان به بازی‌های المپیک نرفت. تا موقعی که تیم‌های پایه‌ای ایران در آسیا موفق نشوند نمی‌توانیم چشم اندازی برای آینده فوتبالمان داشته باشیم.

عالمی درباره انجام دو بازی تدارکاتی تیم ملی مقابل بلغارستان و آنگولا نیز گفت: در بازی دوستانه اول مقابل بلغارستان تیم ملی نمایش خوبی داشت. در بازی با آنگولا هم با همین ظرفیت بازی قابل قبولی را ارائه دادیم و این پیروزی به بازیکنان انگیزه زیادی داد. باید بازی‌های دوستانه زیادی انجام دهیم تا نقاط ضعف و قوت تیم بیشتر مشخص شود.

مربی پیشین استقلال در پایان درباره پیش‌بینی اش از داربی ۱۰۲ گفت: داربی یک بازی خاص است و ارتباطی به جایگاه دو تیم در جدول ندارد. شاید از لحاظ بازیکن، پرسپولیس شرایط بهتری داشته باشد اما استقلال هم بازیکنان خوبی دارد و این دیدار می‌تواند هیجان انگیز باشد. امیدوارم استقلال بتواند ناکامی‌های فصل گذشته‌اش را در داربی‌ها جبران کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.