کاهش روندهای ورشکستگی در روسیه
16 مهر 1402 - 9:33
شناسه : 65362
4
رسانه تجاری روسیه با استناد به آمارهای رسمی این کشور گزارش کرد که بیش از یک میلیون روس طی هشت سال پس از آغاز روند ورشکستگی قضایی در این کشور در سال ۲۰۱۵، از نظر دادگاه‌ها ورشکسته مالی اعلام شدند.
منبع : ایسنا
پ
پ

داده‌ها نشان می‌دهد که از آغاز سال ۲۰۲۳، تقریبا ۲۵۰هزار بدهکار تحت این فرآیند قرار گرفته‌اند که ۲۸.۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

این گزارش نشان داد که همزمان رشد روندهای ورشکستگی در حال کاهش است. در سال ۲۰۲۰، تعداد روس‌های ورشکسته مالی ۷۲.۶ درصد افزایش یافت، در حالی که در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ به ترتیب ۶۲ درصد و ۴۴.۲ درصد صعود ثبت کردند.

کارشناسان گفتند که انتظار می‌رود تعداد افرادی که قصد دارند به رویه ورشکستگی قضایی متوسل شوند همچنان افزایش می‌یابد زیرا قوانین جدید حمایت از حقوق بدهکاران تسهیل می‌شود.

در ماه آگوست، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه قانونی را امضا کرد که به افراد بیشتری اجازه می‌دهد از روش‌ ساده ورشکستگی استفاده کنند. بر اساس مقررات اتخاذ شده، میزان بدهی باید حداقل ۲۵هزار روبل (۲۵۰ دلار) باشد و برای اعلام ورشکستگی فردی بیش از ۱۰هزار دلار نباشد؛ پیش از این، محدوده بین ۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.