ارتقای سطح خدمات مجموعه‌های رفاهی فرهنگیان در دستور کار دولت سیزدهم
20 مهر 1402 - 10:29
شناسه : 65805
3
وزیر آموزش و پرورش گفت:ارتقای سطح خدمات مجموعه‌های رفاهی فرهنگیان را در دستور کار این وزارتخانه است.
منبع : ایسنا
پ
پ

در راستای سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان فارس، رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش نیز وارد شیراز شد و در گام نخست به زیارت حرم حضرت شاهچراغ(ع) و شهدای حادثه تروریستی این حرم مطهر رفت.

وی در این به عنوان نماینده رئیس جمهور به شهرستان‌های سرچهان، بوانات و اقلید در شمال استان سفر خواهد کرد و از پروژه‌های عمرانی این شهرستان‌ها بازدید و در مراسم افتتاح چند طرح مشارکت و با حضور در جمع اقشار مختلف مردم به سؤالات و مطالبات آنها پاسخ خواهد داد.

حضور در جمع فرهنگیان و دانش‌آموزان در شیراز و بازدید از چند آموزشگاه و پژوهشکده معلم، فضاهای دانشگاه فرهنگیان، حضور در شورای اداری استان فارس و …، از دیگر برنامه‌های سفر وزیر آموزش و پرورش به شیراز خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش امروز، ۲۰ مهرماه از مجموعه فرهنگی رفاهی باشگاه فرهنگیان شماره یک شیراز بازدید کرد و در حاشیه این بازید بر ضرورت بهسازی و بازسازی وضع موجود تأکید کرد و گفت: باید اعتباری برای بهسازی این وضعیت تخصیص یابد.

صحرایی با تأکید بر اینکه ارتقای سطح خدمات مجموعه‌های رفاهی فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش است، گفت: فعالیت در مرکز رفاهی فرهنگیان شیراز باید در دو بخش به صورت همزمان انجام شود.

وی شیراز را هدف گردشگری زیارتی، درمانی و علمی بسیاری از فرهنگیان کشور دانست و افزود: باید خدمات مرکز رفاهی فرهنگیان برای خدمت‌رسانی به این قشر توسعه یابد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.