کارخوب علیرضا دبیر
24 آبان 1399 - 13:29
شناسه : 6597
6
در کار رسانه ای انتقاد سازنده را رمز موفقیت در ورزش می دانیم و در عین حال وظیفه خویش می دانیم اگر مدیری کار خوب و ارزشمندی کرد ، از وی تمجید کنیم .
نویسنده : حجت اله اکبرآبادی منبع : فرهنگ ایرانیان
پ
پ

چند روز پیش بر عملکرد علیرضا دبیر خرده گرفته بودیم که چرا از روزی که در راس فدراسیون کشتی قرار گرفته ، به جای دیدن نیمه پر لیوان ، مدام نیمه خالی را دیده و دائما از نداری ها می گوید . موضوعی که غیر مستقیم می تواند باعث سرخوردگی جامعه کشتی شود . در حقیقت مدیر در خفا و در گفت و گوی مستقیم با مسوولان ارشد ورزش برای گرفتن درصد بیشتری از بودجه و رفع تنگناهای موجود باید با تمام وجود بجنگد و به قول معروف با سیلی صورت خویش را سرخ نگاه دارد و نقش محوری اش را در هنگامه سختی ها بخوبی ایفا کند .
بگذریم ، امروز وظیفه خود می دانیم که از کار خوب علیرضا دبیر نیز تعریف و تمجید کنیم و آن انتقال دانش فنی خویش به قهرمانان جوان و آینده ساز کشتی است . هر چند که امروز اردوی تیم های ملی به علت لفو مسابقه های جهانی صربستان تعطیل شده ، اما هفته گذشته که کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد به علت ابتلا به کرونا فرصت حضور در تمرینات را نداشتند ، علیرضا دبیر لباس رزم پوشید تا پس از سالها وی را بر روی تشک کشتی رویت کنیم . یقینا دبیر باید در آینده و در مقاطعی در تمرینات ملی پوشان کشتی حاضر شود تا نکات ریز فنی و اندوخته های فنی و تجربی گرانقدرش را به جوانان امروز کشتی انتقال دهد .
جدا از این مساله سفر رییس فدراسیون کشتی به استانها و بویژه استان های محروم و کم برخوردار نیز کار ارزشمند دیگری است که انتظار می رود دبیر با تداوم این سفرها مشکلات و کمبودهای استان ها را از نزدیک و بدون واسطه لمس نموده و برای رفع آنها نسخه شفابخش بپیچد . در سفر چندی پیش به سیستان و بلوچستان علیرضا دبیر در پاسخ به درخواست یکی از مسوولان کشتی استان که اظهار کرد مشکلات کشتی استان دانش فنی است ، علیرضا دبیر اعلام کرد که نه تنها در زمینه رفع این نقیصه اقدام خواهد کرد ، بلکه به شخصه نیز این مسوولیت را برای خود تعریف کرد که در سفرهای بعدی خود به این استان محروم کلاس های فنی برای مربیان این خطه برگزار کند . موضوعی در خور تقدیر که امیدواریم دبیر با همین فرمان و بدون آنکه خواسته باشد همه چیز را از بالا نگاه کند ، در جهت بالندگی کشتی ایران همت گمارد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.