نیروهای اشغالگر با حمله زمینی، غزه را به قتلگاه خود تبدیل می‌کنند
23 مهر 1402 - 9:16
شناسه : 66087
4
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: نیروهای اشغالگر با حمله زمینی، غزه را به قتلگاه خود تبدیل می‌کنند زیرا مقاومت فلسطین هزاران رزمنده آموزش دیده و شهادت طلب دارد.
منبع : فارس
پ
پ

آیت الله عباس کعبی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار با روحانیون در مدرسه امام حسین(ع)، اظهار کرد: امت اسلامی درقبال تحول بزرگ میدان نبرد بین رژیم صهیونسیتی و مقاومت اسلامی باید به وظایف خودش عمل کند؛ طوفان اقصی نقطه عطف تاریخی است و ما نباید در این نقطه عطف، بی تفاوت و تماشاچی باشیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: ضربه اول طوفان الاقصی قواعد درگیری را از حالت انفعالی به حالت فعال دگرگون کرد و مقاومت را از موضع ضعف به موضع قوت رساند.

وی بر جهاد رسانه‌ای و جهاد حقوقی در حمایت از فلسطین تأکید کرد و گفت: ترویج مقاومت، جهاد امر به معروف است، مسلمانان باید به دولت‌ها فشار بیاورند که در کنار فلسطین بایستند؛ باید پای کار آمد و بخشی از امت که می‌تواند باید در مرز سرزمین‌های اشغالی بروند و راهپیمایی کنند.

کعبی با اشاره به اهمیت ابراز عصبانیت از رژیم صهیونسیتی، عنوان کرد: باید ظرفیت‌های خود را بدانیم و درحد توان کاری کنیم؛ امت اسلامی با اتحاد و انسجام خود باید نشان دهد که یک ساختمان مستحکم و بنیان مرصوص است.

وی حمله زمینی را به معنی تبدیل غزه به یک قتلگاه برای نیروهای اشغالگر دانست و بیان کرد: مقاومت فلسطین هزاران رزمنده آموزش دیده و شهادت طلب دارد و مردم فلسطین هم پشتیبان و حامی این مقاومت است.

وی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی فتح الفتوح مقاومت اسلامی است، عنوان کرد: این عملیات غرورآفرین نه تنها از نظر اطلاعاتی، نظامی و روحیه‌ای بلکه از لحاظ تربیت نسل جدید سوم و چهارم نیروهای مقاومت مهم است‌؛ هرچقدر بخواهند از مردم فلسطین شهید کنند، نسل بعدی مصمم‌تر از نسل قبل خواهد بود.

کعبی افزود: رژیم صهیونیستی با حمایت انگلیس و امریکا و‌اروپا وحشیانه ترین جنایات تاریخ را به بهانه دفاع از خودش شروع کرد و ما باید از مجامع حقوق بشر بین المللی و‌کشورهای عربی و‌اسلامی درخواست کنیم تا راه هایی برای رساندن کمک به  مردم مظلوم فلسطین  پیدا کنیم و این همان وظیفه انسانیت و اشتراک در جهاد فی سبیل الله  و کمک به خط مقدم جبهه است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.