صدور ۲۴ پروانه تولید واحد صنعتی در بروجرد
12 آبان 1402 - 9:36
شناسه : 67919
2
رئیس اداره صمت بروجرد از صادر شدن ۲۴ پروانه تولید واحد صنعتی در ۶ ماه نخست امسال در بروجرد خبر داد.
منبع : ایسنا
پ
پ

محمد اصل مرز یازدهم آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری ۱۱۲ پروانه تولید برای واحدهای صنعتی استان لرستان صادر شد که از این تعداد ۴۶ مورد با اشتغال ۹۳۰ نفر مربوط به شهرستان بروجرد است.

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت ۲۴ پروانه بهره‌برداری واحدهای صنعتی در سال‌جاری در این شهرستان صادر شده است.

رئیس اداره صمت بروجرد خاطرنشان کرد: در راستای بازرسی‌های انجام شده از واحدهای صنفی ۴۶۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی خرده‌فروش و عمده‌فروش صورت گرفت که منجر به تشکیل ۵۳ مورد پرونده تخلفاتی به ارزش یک میلیارد و ۹۵۶ میلیون ریال شد.

اصل مرز اضافه کرد: پرونده واحدهای صنفی متخلف جهت هرگونه گونه تصمیم‌گیری و بررسی به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شدند.

وی بیان کرد: بیش از ۵۰ واحد صنعتی و تولیدی در راستای تولید مواد پلاستیکی و فلزی و پلی اتیلن که دارای سهمیه هستند مورد پایش قرار گرفت و مدارک و مستندات این واحدها با میزان مواد اولیه دریافتی و تولیدات عرضه شده تطبیق داده شد.

رئیس اداره صمت بروجرد ادامه داد: ماهیانه بیش از هزار تن انواع مواد پتروشیمی و هزار تن انواع ورق گرم از بورس کالا با مجوز وزارت صنعت معدن و تجارت تحویل این واحدها با قیمت پایه داده می‌شود.

اصل مرز اظهار کرد: در مدت یاد شده ۱۲ اتحادیه صنفی مورد بازرسی سرزده قرار گرفته و مشکلات عدم حضور تمام‌وقت و عدم شناسایی واحدهای بدون پروانه به هیئت‌رئیسه اتحادیه‌های مذکور تذکر داده شد که در این راستا با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان نشستی به‌منظور برخورد با کسبه بدون پروانه برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.