وزیر کشور: برخی از عوامل درگیر با جنایت تروریستی کرمان دستگیر شدند
15 دی 1402 - 13:49
شناسه : 73240
0
وزیر کشور گفت: با توانمندی دستگاه‌های اطلاعاتی ما سرنخ‌های بسیار خوبی درخصوص جنایت تروریستی کرمان پیدا شده و بخشی از افرادی که در این ماجرا نقش داشتند دستگیر شده‌اند که اطلاعات کامل آن توسط دستگاه‌های اطلاعاتی به استحضار مردم خواهد رسید.
پ
پ

احمد وحیدی وزیر کشور در ارتباط تلفنی با شبکه خبر سیما ضمن تسلیت مجدد جنایت تروریستی کرمان، گفت: مراسم بزرگداشت یاد شهدا با حضور ریاست محترم جمهور و مردم برقرار شد. پیکرهای پاک شهدا هم اکنون در مسیر انتقال گلزار شهدای کرمان هستند.

وی افزود: تقریبا از تعداد ۸۸ شهیدی که اعلام شده نزدیک به ۵۴ نفر از این عزیزان زن و ۳۴ نفر مرد هستند. در میان شهدا، حدود ۱۲ نفر شهید مهاجرین افغانستانی داریم و از این تعداد شهدا تعداد ۱۰ نفر زیر ۱۰ سال و ۳۰ نفر نیز، زیر ۱۸ سال سن دارند. تعداد ۵۴ نفر از این شهدا در گلزار شهدای کرمان تدفین و برخی دیگر برای تدفین به شهرهای خود منتقل خواهند شد.

وحیدی گفت: مراسم تشییع و وداع با شهدای جنایت تروریستی کرمان در سایر شهدا بنابر اطلاعات مقامات محلی اعلام و برگزار خواهد شد که برخی از آن امروز اجرا خواهد شد و برخی نیز پس از انتقال پیکرهایشان به شهرهای خود انجام می‌شود.

رئیس شورای امنیت کشور اظهار کرد: با توانمندی دستگاه‌های اطلاعاتی ما سرنخ‌های بسیار خوبی پیدا شده و بخشی از افرادی که در این ماجرا نقش داشتند دستگیر شده‌اند که اطلاعات کامل آن توسط دستگاه‌های اطلاعاتی به استحضار مردم خواهد رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز کار در کنترل دستگاه‌های اطلاعاتی است و به موقع اطلاع رسانی خواهند کرد. با عنایت خدا و با قدرت و سرعت عمل به موقع جریانات تروریستی امروز مورد حمایت رژیم‌های تروریست‌پرور هستند در چنگال قدرت دستگاه‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران هستند و با سرعت با آن‌ها برخورد خواهد شد.

منبع: فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.