۲۶۰ هزار اسرائیلی در طول جنگ برای مزایای بیکاری درخواست دادند
18 دی 1402 - 14:11
شناسه : 73510
0
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که 260 هزار اسرائیلی از آغاز عملیات طوفان الاقصی برای دریافت مزایای بیکاری درخواست دادند.
منبع : فارس
پ
پ

یک روزنامه اسرائیلی گزارش داد که حدود ۲۶۰  هزار اسرائیلی از هفتم اکتبر برای دریافت مزایای بیکاری درخواست داده اند در حالی که وزارت دارایی این رژیم در نظر ندارد اعطای تسهیلات مزایای بیکاری را در این ماه تمدید کند.

بر اساس آنچه که روزنامه اسرائیلی «دوار» به نقل از اتحادیه‌های کارگری رژیم صهیونیستی گزارش داد، حدود ۲۶۰ هزار اسرائیلی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته برای دریافت مزایای بیکاری درخواست داده‌اند که ۱۴۲ هزار و ۵۰۰ نفر از آنها به دلیل جنگ در مرخصی بدون حقوق هستند.

در جزئیات ذکر شده توسط  این روزنامه ، زنان ۵۵ ٪ از  درخواست‌ها و مردان ۴۵ ٪ آن را ارسال کردند. همچنین  ۶۱ ٪ از کسانی که متقاضی مزایای بیکاری هستند بین ۲۰ تا ۴۰ سال سن دارند ، در حالی که ۳۸ ٪ از آنها بین ۴۰ تا ۶۷ سال سن دارند.

طی هفته اول ماه جاری، ۷۲۴۵ متقاضی جدید دریافت مقرری بیکاری ثبت نام کردند که ۳۸۸۹ نفر از آنها در مرخصی بدون حقوق بودند.

این در حالی است که وزارت دارایی رژیم صهیونیستی گفته در نظر ندارد تسهیلات مزایای بیکاری را در ژانویه تمدید کند». در حالی که کنست تسهیل در دریافت مزایای بیکاری را برای ماه دسامبر گذشته تمدید کرده بود.

وبگاه مکان رژیم صهیونیستی پیشتر اشاره کرده بود که حدود دو میلیون اسرائیلی از جمعیت قریب به ۱۰ میلیونی این رژیم زیر خط فقر زندگی می‌کنند.

با تداوم مقاومت فلسطین در چهارمین ماه تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی و ورود نیروهای مقاومت در لبنان، یمن، عراق و سوریه به مقابله نظامی با رژیم صهیونیستی منابع صهیونیستی از بیم و هراس مسئولین این رژیم در خصوص تشدید بحران معیشتی در بین شهرک‌نشینان صهیونیست می‌گویند.

گزارش‌های اقتصادی مطبوعات صهیونیستی نیز از آسیب‌های بزرگی که بر بخش گردشگری و خدمات در سرزمین های اشغالی وارد شده حکایت از آن دارد ۷۳ درصد درآمد گردشگری کاملا از بین رفته و ۶۴ درصد از حجم معاملات کاسته شده و نرخ مبلغ معاملات ۲۶ درصد کاهش داشته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.