ایسوس در نمایشگر لپ‌تاپ‌هایش از فناوری «اولد» استفاده می‌کند
20 دی 1402 - 10:51
شناسه : 73688
1

شرکت ایسوس اعلام کرد که در لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدید خود از فناوری مینی ای‌ای‌دی و اولد با نرخ تازه‌سازی ۹۶۰ هرتز استفاده کرده است.

پ
پ

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از پی‌سی وورد، شرکت ایسوس به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده لپ‌تاپ در جهان در نمایشگاه «سی‌ای‌اس ۲۰۲۴» (۲۰۲۴ CES) امسال از لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدید خود رونمایی کرد که طبق اعلام ایسوس در این لپ‌تاپ‌ها از فناوری «مینی ال‌ای‌دی» Mini)-LED) و «اولد» (OLED) استفاده شده است. لپ‌تاپ جدید ایسوس از یک پنل مینی ال‌ای‌دی با ۲۳۰۴ منبع نوری استفاده می‌کند که یک جهش بسیار بزرگ نسبت به مدل قبلی که از ۱۰۲۴ منبع نوری استفاده می‌کرد دارد. به این ترتیب باید گفت کیفیت نمایشگر لپ‌تاپ‌های جدید ایسوس به شدت افزایش یافته و نزدیک به مک بوک پرو شرکت اپل شده است.

موضوع دیگر مطرح شده در این نمایشگاه به وجود قابلیت «جی_سینک» (G-Sync) در این لپ‌تاپ‌ها مربوط می‌شود و این قابلیت باعث می‌شود وضوح تصاویر و طیف رنگی آن‌ها تا حد بسیار زیادی به واقعیت نزدیک شود. در بخش فنی نیز باید گفت استفاده از اولد در پنل‌ها نرخ تازه‌سازی را تا حدود ۹۶۰ هرتز افزایش خواهد داد که برای گیمر‌ها این موضوع یکی از بهترین اخبار است.

با این حال موضوع قیمت را هم باید در نظر گرفت چرا که استفاده از این مدل نمایشگر‌ها در یک لپ‌تاپ موجب افزایش بسیار زیاد قیمت خواهد شد و کاربران برای خرید لپ‌تاپ‌ها باید هزینه چند برابری یک لپ‌تاپ گیمینگ عادی را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.