خوراک دام و طیور ارزان می‌شود
04 بهمن 1402 - 12:14
شناسه : 74942
3
در حالی‌که کمبود و گرانی نهاده قیمت محصولات پروتئینی گوشت و مرغ را افزایش داده، سازمان اقتصادی کوثر محموله جدید ذرت وارد کرده که به گفته قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی با و اردات گسترده قیمت در بازار تا سه هزار تومان کاهش می‌یابد.
منبع : فارس
پ
پ

قیمت مرغ از کیلویی ۷۵ هزار به ۹۰ هزار تومان رسیده و کارشناسان می‌گویند که کمبود و گرانی نهاده بیشترین تاثیر را داشته است.

حال سازمان اقتصادی کوثر از «واردات سه هزار تن ذرت» خبر داده است که در بندر کاسپین پهلو گرفته است و پس از تخلیه در اختیار تولید کنندگان قرار می‌گیرد.

 پیش از این قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار از واردات ۴ کشتی معادل ۲۴۰ هزارتن خوراک دام و طیور خبر داده بود.

واردات بی‌واسطه توسط شرکت های تولیدی و حتی خود تولید‌کنندگان از سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی است که بارها وزیر جهاد کشاورزی به آن تاکید کرده است.

 مرغداران ۲ ماهی بود از توزیع قطره چکانی سویا و ذرت در مرغداری‌ها انتقاد داشتند و می‌گفتند که نهاده در بازارگاه،محل عرضه آنلاین خوراک دام وزارت جهاد کشاورزی، عرضه نمی شود و مجبورند به چند برابر قیمت از بازار آزاد بخرند.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی به تازگی گفته است که با عرضه گسترده‌ خوراک دام ذرت  ۲ تا ۳ هزارتومان کمتر از نرخ مصوب عرضه می شود و پول آن مدت دار اخذ خواهد شد.

از هر ۱۰۰ تومان هزینه تمام شده تولید مرغ ۷۰ تومان آن به قیمت نهاده مربوط می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.